IAB Mixx Awards 2022 – znamy zwycięzców
  • 0
  • 1
25.11.2022

IAB Mixx Awards 2022 – znamy zwycięzców

24 listopada ogłoszono zwycięzców w konkursie IAB Mixx Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt „Miasto ING w Roblox” przygotowany przez agencję Gong, który zdobył nagrodę Best in Show. Spośród 55 statuetek jury przyznało 5 złotych.

Złoto zdobyły kampanie:

  • „Miasto ING w Roblox” w kategoriach Consumer Experience i Innovation & Smart Solution;
  • „WitcherManiac” i „Wszystko mi mówi Tymbark” w kategorii Content Marketing;
  • „Pierwsza Pomoc Ludzkości” w kategorii Mixx for Good Purpose.

Najczęściej nagradzanymi i wyróżnianymi kampaniami w konkursie były: „Miasto ING w Roblox” zrealizowana przez agencję Gong, Game Changer i MediaHub dla ING Bank Śląski oraz „WitcherManiac” promująca serial „Wiedźmin” na platformie Netflix, a przygotowana i zrealizowana przez agencję Gong.

Nominowanych do nagród było 44 kampanii reklamowych. Łącznie otrzymały 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych.

Częścią konkursu IAB Mixx Awards są także Nagrody za Dokonania. W tym roku tytuł Agencji Roku przypadł agencji Gong. Domem Mediowym Roku został Starcom, a Reklamodawcą Roku – ING Bank Śląski.

Miano Człowieka Roku nadawane jest osobie, która odniosła ponadprzeciętne zasługi dla marketingu interaktywnego i reklamy w minionym roku. Tytuł został przyznany Magdzie Kolenkiewicz, dyrektorce generalnej Starcom.

Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań przypadła zaś Małgorzacie Węgierek, CEO Havas Media Group.

Zwycięzcy IAB Mixx Awards 2022

  • Best in Show
    „Miasto ING w Roblox” (Gong, Game Changer, MediaHub oraz ING Bank Śląski)
  • Złoto
    • kategoria Consumer Experience
      „Miasto ING w Roblox” (Gong, Game Changer, MediaHub oraz ING Bank Śląski)
    • kategoria Content Marketing
      „WitcherManiac” (Gong oraz Netflix/„Wiedźmin”)
      „Wszystko mi mówi Tymbark”  (Starcom, East Eventz, Panowie Programiści, Brainbox oraz Maspex/Tymbark)
    • kategoria Innovation & Smart Solution
      „Miasto ING w Roblox” (Gong, Game Changer, MediaHub oraz ING Bank Śląski)
    • kategoria Mixx for Good Purpose
      „Pierwsza Pomoc Ludzkości” (VMLY&R, Havas Media, Warsaw Witches Association, Bank BNP Paribas oraz Polski Czerwony Krzyż)

Wręczono również 19 srebrnych i 15 brązowych statuetek oraz 16 wyróżnień dla najlepszych kampanii w 14 kategoriach konkursowych.

Nad przebiegiem konkursu czuwa audytor – firma PwC. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym  konkursu.

Z pełną listą nagrodzonych można się zapoznać na stronie mixx-awards.pl/zwyciezcy-2022/.

  • 1
IAB Mixx Awards 2022

IAB Mixx Awards 2022

24 listopada 2022