PRodukt społecznyPRodukt społecznyPRodukt społecznyPRodukt społeczny
W czasach kryzysu dziennikarstwa takie akcje przebijają się do ogólnoinformacyjnych mediów (źr. Frajdej.pl)

PRodukt społeczny

PRodukt społeczny
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Męska grypa, fonoholizm, a wcześniej powstrzymywanie pneumokoków i skracanie pracy w piątek. Przekaz produktowy stylizowany na kampanię społeczną to odpowiedź na spadek efektywności tradycyjnych działań public relations i kryzys mediów. Ważne tylko, żeby nie wprowadzać konsumentów w błąd.

Marka Gripex obwieściła jesienią istnienie „męskiej grypy”, czyli chorowania właściwego wyłącznie mężczyznom. W bezpłatnym dzienniku „Metro” zamieszczono reklamę stylizowaną na artykuł redakcyjny, a w jednym z wydań programu śniadaniowego „Dzień dobry TVN” rozmawiano na ten temat. Nazwa marki nie padła, ale pod koniec na ekranie pojawił się adres strony meskagrypa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja