Męska grypa, fonoholizm, a wcześniej powstrzymywanie pneumokoków i skracanie pracy w piątek. Przekaz produktowy stylizowany na kampanię społeczną to odpowiedź na spadek efektywności tradycyjnych działań public relations i kryzys mediów. Ważne tylko, żeby nie wprowadzać konsumentów w błąd.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Marka Gripex obwieściła jesienią istnienie „męskiej grypy”, czyli chorowania właściwego wyłącznie mężczyznom. W bezpłatnym dzienniku „Metro” zamieszczono reklamę stylizowaną na artykuł redakcyjny, a w jednym z wydań programu śniadaniowego „Dzień dobry TVN” rozmawiano na ten temat. Nazwa marki nie padła, ale pod koniec na ekranie pojawił się adres strony meskagrypa.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.