Espresso

26 sierpnia 2020

25 sierpnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2020

Eksperci: zarządzanie kryzysowe i digital PR mocno w górę. Badanie Exacto

Profesjonaliści z branży public relations są zgodni co do tego, że po pandemii wzrośnie zapotrzebowanie na zarządzanie kryzysowe (77%) oraz digital PR (72%). Po przeciwnej stronie znajdują się organizacja eventów i sponsoring, gdzie spadek zapotrzebowania prognozuje odpowiednio 78% i 63% respondentów. Powyższe wyniki są efektem badań przeprowadzonych w 2020 r. przez zespół analityków Exacto.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2020

KFC na czas pandemii zmienia towarzyszący marce od 64 lat slogan „It’s Finger Lickin’ Good”

„It’s Finger Lickin’ Good” – to hasło niezmiennie od 64 lat jest sloganem KFC na całym świecie. Jednak, jak przyznaje marka, zachęcanie do oblizywania palców po zjedzeniu kawałków kurczaka w obecnej sytuacji i przy obowiązujących obostrzeniach nie wydaje się najlepszym pomysłem. Stąd właśnie globalna decyzja o tymczasowym wstrzymaniu posługiwania się tym sloganem w przekazach reklamowych.

Poprzednie Następne