Polacy kochają zwierzęta. Prawie połowa z nas dzieli dom z co najmniej jednym zwierzakiem. To prawie siedem milionów psów, kotów, rybek, szynszyli itp. Pod tym względem plasujemy się w czubie europejskiej elity. Z dynamiki trendu wynika, że szybko się to nie zmieni. Zmienia się za to sposób, w jaki traktujemy naszych milusińskich.Dwa megatrendy konsumenckie, które kształtują rynek produktów dla zwierząt
Po pierwsze, baczniej zwracamy uwagę na potrzeby naszych domowych podopiecznych. Jeszcze niecałe pokolenie temu dla każdego właściciela psa i kota było oczywiste, że dieta jego ulubieńca opiera się przede wszystkim na resztkach ze stołu. W psiej misce lądowała breja z pozostałości szkolnych kanapek, zupy pomidorowej oraz ryżu, pośrodku której dumnie wznosiła się wygotowana kość z rosołu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.