- 2
- 9
Decathlon reklamuje się arkuszami maturalnymi z WF-u w „Gazecie Wyborczej”
W piątkowym wydaniu 28 kwietnia w „Gazecie Wyborczej” ukazał się arkusz maturalny z przykładowymi zadaniami egzaminacyjnymi z wychowania fizycznego. Celem akcji „Wprowadźmy WF na maturę” jest podniesienie rangi sportu w kształceniu młodych Polaków.
W ramach kampanii „Wprowadźmy WF na maturę” zbierane będą podpisy pod petycją. Przekaz dotrze zarówno do młodych, jak i rodziców. Akcja promowana jest m.in. reklamą w formie próbnych arkuszy maturalnych zamieszczonych w „Gazecie Wyborczej”.
– Czy uda nam się wprowadzić WF na maturę już od następnego roku? Nie wiem. Zdajemy sobie sprawę, że to wielka zmiana całego systemu, ale wierzymy, że musimy zacząć go zmieniać już dziś. Nie chodzi tylko o wypełnienie ewidentnej luki w edukacji. W końcu istnieją studia wyższe związane ze sportem. Chodzi o zmianę świadomości społeczeństwa, którego zdrowie jest w coraz gorszym stanie. Młodzi jeszcze nigdy nie tyli tak szybko, nie spędzali tyle czasu usadzeni przed ekranami. Uczynienie sportu częścią ich życia jest czymś, co system edukacji powinien realizować z pełną powagą – mówi Piotr Szeleszczuk, dyrektor marketingu w Decathlon Polska.
Akcja zbierania podpisów pod petycją startuje z końcem kwietnia
Promować ją będą materiały wideo w digitalu, OOH (standard i non-standard), eventy w sklepach, a także influencerzy. Na łamach „Gazety Wyborczej” pojawił się arkusz maturalny z wychowania fizycznego, a w centrum Warszawy – seria murali z ilustracjami autorstwa Tomasza Wiśniewskiego.
Partnerami akcji są: Polska Fundacja Sportu i Kultury Akademia Wychowania Fizycznego Józefowa Piłsudskiego w Warszawie oraz Fundacja Rozwoju Sportu.
- 9