Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową - Marketing przy Kawie
Radio 357 promuje na billboardach Polski Top
  • 0
  • 3
28.04.2023

Radio 357 promuje na billboardach Polski Top

To pierwsza kampania outdoorowa tego radia. Plakaty prezentowane są w największych miastach na nośnikach sieci Ströer. Zespół 357 promuje na nich Polski Top 2023 – listę najważniejszych polskich utworów wszech czasów. W kreacjach reklamowych wykorzystano wizerunki prowadzących audycję: Katarzyny Borowieckiej, Oli Budki, Marcina Łukawskiego, Marka Niedźwieckiego i Piotra Stelmacha.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55057 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 kwietnia 2023

27 kwietnia 2023