Miłosław i Makłowicz w jednej kampanii - Marketing przy Kawie
„Lato niejeden ma smak” – Robert Makłowicz w kampanii piwa Miłosław
  • 1
  • 9
28.04.2023

„Lato niejeden ma smak” – Robert Makłowicz w kampanii piwa Miłosław

Wystartowała kampania piwa Miłosław pod hasłem „Lato niejeden ma smak”. Bierze w niej udział Robert Makłowicz, związany z marką od kilku lat. Kampania promuje dwa piwa z portfolio marki Miłosław – drugą edycję ArcyIPA i premierową edycję ArcyAPA.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 kwietnia 2023

27 kwietnia 2023