„Lato niejeden ma smak” – Robert Makłowicz w kampanii piwa Miłosław
  • 1
  • 9
28.04.2023

„Lato niejeden ma smak” – Robert Makłowicz w kampanii piwa Miłosław

Wystartowała kampania piwa Miłosław pod hasłem „Lato niejeden ma smak”. Bierze w niej udział Robert Makłowicz, związany z marką od kilku lat. Kampania promuje dwa piwa z portfolio marki Miłosław – drugą edycję ArcyIPA i premierową edycję ArcyAPA.

Przy wypracowywaniu idei kreatywnej należało rozpatrzyć kilka czynników:

  • charakterystykę marki Miłosław, którą cechuje nietypowe podejście do browarnictwa;
  • odbiór kampanii Miłosław x Makłowicz dla poprzedniej edycji piwa ArcyIPA;
  • wprowadzaną w tym roku nowość w postaci ArcyAPA;
  • pozycję Roberta Makłowicza, we współpracy z którym miłosławscy piwowarzy warzą wspomniane piwa i który sygnuje je swoim nazwiskiem.

Wyzwaniem było dla nas znalezienie wspólnego mianownika, który będzie naturalny i połączy wszystkie te aspekty. Postawiliśmy na trop smaku – bo przecież o to chodzi w piwach Miłosław, ale też z tym kojarzy się Robert Makłowicz. Z tym, by cieszyć się smakiem. W przypadku naszej kampanii – smakiem lata. I to niejednym. Z dobrej idei wyszliśmy do naturalnej opowieści o piwie. Wykorzystaliśmy krasomówcze zdolności pana Roberta i zaufanie do jego poczucia smaku – mówi Jakub Chilimończyk, head of Copywriting Team w agencji Płodni.

Wyznacznikami przy tworzeniu key visuala kampanii było stworzenie wizualnej obietnicy lata

Nawiązanie do chorwackiej Dalmacji, włoskiego Piemontu, podróży poprzez smak piwa. To wszystko zostało okraszone clue produktów:

  • chorwackimi mandarynkami w przypadku ArcyIPA;
  • włoskimi ziołami do wermutu w przypadku ArcyAPA.

Agencja Płodni została wybrana w drodze przetargu. Odpowiada za całościową realizację kampanii – od wypracowania idei kreatywnej i koncepcji działań po kompleksową realizację. Wszystko to z uwzględnieniem:

  • stworzenia głównego motywu graficznego;
  • produkcji spotów wideo i sesji fotograficznej;
  • outdooru;
  • komunikacji w social media (w tym tworzenia contentu, działań performance i aktywacji konkursowych);
  • aktywności z influencerami.
  • 9
Miłosław i Makłowicz

Miłosław i Makłowicz

Miłosław i Makłowicz
Miłosław i Makłowicz
Miłosław i Makłowicz
Miłosław i Makłowicz
Miłosław i Makłowicz
Miłosław i Makłowicz
Miłosław i Makłowicz
Miłosław i Makłowicz

28 kwietnia 2023

27 kwietnia 2023