- 1
- 9
„Lato niejeden ma smak” – Robert Makłowicz w kampanii piwa Miłosław
Wystartowała kampania piwa Miłosław pod hasłem „Lato niejeden ma smak”. Bierze w niej udział Robert Makłowicz, związany z marką od kilku lat. Kampania promuje dwa piwa z portfolio marki Miłosław – drugą edycję ArcyIPA i premierową edycję ArcyAPA.
Przy wypracowywaniu idei kreatywnej należało rozpatrzyć kilka czynników:
- charakterystykę marki Miłosław, którą cechuje nietypowe podejście do browarnictwa;
- odbiór kampanii Miłosław x Makłowicz dla poprzedniej edycji piwa ArcyIPA;
- wprowadzaną w tym roku nowość w postaci ArcyAPA;
- pozycję Roberta Makłowicza, we współpracy z którym miłosławscy piwowarzy warzą wspomniane piwa i który sygnuje je swoim nazwiskiem.
– Wyzwaniem było dla nas znalezienie wspólnego mianownika, który będzie naturalny i połączy wszystkie te aspekty. Postawiliśmy na trop smaku – bo przecież o to chodzi w piwach Miłosław, ale też z tym kojarzy się Robert Makłowicz. Z tym, by cieszyć się smakiem. W przypadku naszej kampanii – smakiem lata. I to niejednym. Z dobrej idei wyszliśmy do naturalnej opowieści o piwie. Wykorzystaliśmy krasomówcze zdolności pana Roberta i zaufanie do jego poczucia smaku – mówi Jakub Chilimończyk, head of Copywriting Team w agencji Płodni.
Wyznacznikami przy tworzeniu key visuala kampanii było stworzenie wizualnej obietnicy lata
Nawiązanie do chorwackiej Dalmacji, włoskiego Piemontu, podróży poprzez smak piwa. To wszystko zostało okraszone clue produktów:
- chorwackimi mandarynkami w przypadku ArcyIPA;
- włoskimi ziołami do wermutu w przypadku ArcyAPA.
Agencja Płodni została wybrana w drodze przetargu. Odpowiada za całościową realizację kampanii – od wypracowania idei kreatywnej i koncepcji działań po kompleksową realizację. Wszystko to z uwzględnieniem:
- stworzenia głównego motywu graficznego;
- produkcji spotów wideo i sesji fotograficznej;
- outdooru;
- komunikacji w social media (w tym tworzenia contentu, działań performance i aktywacji konkursowych);
- aktywności z influencerami.
- 9