IAB Polska publikuje „Casebook IAB Mixx Awards 2022”
  • 0
  • 1
29.04.2023

IAB Polska publikuje „Casebook IAB Mixx Awards 2022”

IAB Polska prezentuje case studies kampanii, które najlepiej wykorzystywały środowisko mediów cyfrowych w komunikacji marki w 2022 r. – „Casebook IAB Mixx Awards 2022”. Publikacja stanowi zbiór wszystkich kampanii nagrodzonych i wyróżnionych w konkursie Mixx 2022. Jest dostępna w wersjach: drukowanej, PDF, a także w postaci serwisu WWW.

W IAB Mixx Awards 2022 o złote, srebrne i brązowe statuetki walczyły 44 kampanie, które otrzymały 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych. Organizator konkursu, IAB Polska, tradycyjnie już zebrał szczegółowe case studies wszystkich nagrodzonych kampanii. Efektem jest Casebook IAB Mixx Awards.

Publikacja w postaci PDF i serwisu WWW dostępna jest pod adresem mixx-awards.pl/casebook-2022.

  • 1
Casebook IAB Mixx Awards 2022

Casebook IAB Mixx Awards 2022

29 kwietnia 2023