Allianz rozpoczyna kampanię wizerunkową promującą ubezpieczenia na życie
  • 1
  • 1
23.12.2022

Allianz rozpoczyna kampanię wizerunkową promującą ubezpieczenia na życie

Rozpoczyna się nowa kampania Allianz Polska, promująca ubezpieczenia na życie. Obejmie portale i media społecznościowe, w tym YouTube. Jej celem jest również wzmocnienie marki Allianz w Polsce.

– Nasza kampania opiera się obserwacji, że nie wystarczy sama troska o bliskich ani same pieniądze, aby zyskać poczucie bezpieczeństwa. Te dwie wartości trzeba ze sobą połączyć, podejmując odpowiedzialne decyzje. Jedną z nich jest zawarcie ubezpieczenia na życie i zdrowie. Wtedy można żyć z nadzieją, że będzie dobrze, i nie jest to puste życzenie. Ubezpieczenie daje nam od razu poczucie bezpieczeństwa, a w razie problemów ze zdrowiem i straty – realną pomoc – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor departamentu market management w Allianz Polska.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do osób w wieku 30–50 lat, które mogą połączyć troskę o siebie i bliskich z możliwościami finansowymi.

– Bierzemy pod uwagę bardzo dużą rolę kobiet, jeśli chodzi o odpowiedzialność za bezpieczeństwo finansowe rodziny i podejmowanie decyzji w tym zakresie. Doceniamy również ich troskę o zdrowie najbliższych. Ma to odzwierciedlenie w naszej kampanii – dodaje Piotr Kochanowski.

Celem kampanii jest także wzmocnienie marki Allianz w Polsce i wsparcie pracy agentów ubezpieczeniowych firmy oraz innych pośredników.

Kampania potrwa od 23 grudnia 2022 do końca lutego 2023 r. Będzie prowadzona w internecie, który staje się coraz ważniejszym kanałem poszukiwania informacji na temat ubezpieczeń.

Koncept i kreację przygotowała agencja Plej. Produkcja spotu – dom produkcyjny Flota Filmowa. Konsultacja marketingowa – Roman Jędrkowiak.

  • 1
Allianz rozpoczyna kampanię wizerunkową promującą ubezpieczenia na życie

Allianz rozpoczyna kampanię wizerunkową promującą ubezpieczenia na życie

22 grudnia 2022

21 grudnia 2022