Zmiany w algorytmach wyszukiwarki Google w 2022 roku – podsumowanieZmiany w algorytmach wyszukiwarki Google w 2022 roku – podsumowanieZmiany w algorytmach wyszukiwarki Google w 2022 roku – podsumowanieZmiany w algorytmach wyszukiwarki Google w 2022 roku – podsumowanie
Wszystkiego na zielono w 2023 roku! (fot. Pixabay)

Zmiany w algorytmach wyszukiwarki Google w 2022 roku – podsumowanie

Zmiany w algorytmach wyszukiwarki Google w 2022 roku – podsumowanie
Kacper Grębski

Kacper Grębski

-

SEO specialist, DevaGroup

Kacper Grębski

Kacper Grębski

SEO specialist
DevaGroup

Zajmuje się działaniami search engine i searcher's experience optimization. Lubi zagadnienia związane z techniczną optymalizacją on-site i poszukiwaniem potencjału widoczności SEO na podstawie zasobów już zgromadzonych w obrębie serwisów. Prywatnie gra na instrumentach i tańczy popping.

Czasem wywracają do góry nogami wyniki wyszukiwania na chwilę, czasem na stałe, a niekiedy nie widać szczególnych zawirowań po ich wdrożeniu… Mowa tutaj oczywiście o aktualizacjach algorytmów wyszukiwarki Google, które mają miejsce regularnie od początku jej istnienia.

Główne cele takich zmian są często zbliżone. Sprowadzają się do zapewniania coraz bardziej precyzyjnych odpowiedzi na zapytania użytkowników. A jednak to, co googlersi biorą na warsztat w danym roku, może skupiać się na bardzo różnych aspektach. Sprawdźmy zatem, jakie były zmiany w algorytmach Google w 2022.
Pokłosie roku 2021 – Core Web Vitals
Początek minionego roku upłynął pod znakiem aktualizacji związanych z metrykami Core Web Vitals.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja