Artykuł sponsorowany – jak go napisać i o czym pamiętać przy jego publikacji onlineArtykuł sponsorowany – jak go napisać i o czym pamiętać przy jego publikacji onlineArtykuł sponsorowany – jak go napisać i o czym pamiętać przy jego publikacji onlineArtykuł sponsorowany – jak go napisać i o czym pamiętać przy jego publikacji online
Wyolbrzymianie własnych dokonań nie przyniesie ci korzyści (fot. Pixabay)

Artykuł sponsorowany – jak go napisać i o czym pamiętać przy jego publikacji online

Artykuł sponsorowany – jak go napisać i o czym pamiętać przy jego publikacji online
Maciej Tomczyk

Maciej Tomczyk

-

specjalista ds. content marketingu, Grupa Tense

Maciej Tomczyk

Maciej Tomczyk

specjalista ds. content marketingu
Grupa Tense

W branży od wielu lat, jednak od zawsze najbardziej związany z pisaniem. Choć obecnie trochę dalej mu do klawiatury, nadal uważa, że ciekawa treść to podstawa. Kieruje się tym w codziennej pracy, starając się zaskakiwać czymś nowym – nie tylko swoich klientów czy współpracowników. Po godzinach pracy wsiada na rower w towarzystwie ulubionej muzyki.

Treści promocyjne w internecie to dziś codzienność. Są wśród nich teksty lepsze – ciekawe, merytoryczne, są i gorsze, które napisano bez odpowiedniego przygotowania lub z pominięciem dobrych praktyk copywritingu. Jedno jest pewne: skuteczny artykuł sponsorowany nie może mieć w sobie nic z nachalnej, bijącej po oczach reklamy. Zastanawiasz się, jak z dobrym skutkiem tworzyć teksty do publikacji w zewnętrznych serwisach? Czytaj dalej!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się