- 1
- 1
Pierwszy billboard 3D Google pojawił się na Times Square w Nowym Jorku
Google we współpracy z Samsungiem emituje swoją pierwszą kampanię 3D na Times Square w Nowym Jorku. Akcja jest częścią kampanii „The Future is Unfolding”.
Kampania promuje wśród milenialsów i pokolenia Z robienie selfie wyłącznie za pomocą komend głosowych. Billboard pokazuje awatara rapera Ludacrisa, który ma problem ze zrobieniem tradycyjnego selfie. Wtedy z pomocą przychodzi mu Samsung Galaxy Z Flip4.
Billboardy 3D digital out-of-home (DOOH) wykorzystują fakt, że mózg człowieka widzi obraz z dwóch różnych perspektyw. Łącząc je i przetwarzając, dowiaduje się o trójwymiarowości przedmiotu. Tak samo jest w przypadku billboardów, gdzie prezentowane są tak naprawdę dwa obrazy, po jednym dla każdego oka. Oprócz samych ekranów można też wykorzystać lasery, które są precyzyjnie ustawione, ale wymagają większej odległości widza od obrazu.
Kampania powstała we współpracy z Universal Music Group i agencją Cekai.
- 1