#OznaczamReklamy – powstały rekomendacje prezesa UOKiK
  • 0
  • 3
26.09.2022

#OznaczamReklamy – powstały rekomendacje prezesa UOKiK

Promujesz telefon w zamian za zniżkę na produkty marki? Reklamujesz swoje książki lub testujesz kosmetyki otrzymane w paczce PR? Jesteś influencerem? Czy wiesz, jak prawidłowo oznaczyć wymienione treści? Przeczytaj rekomendacje prezesa UOKiK. Już są dostępne na stronie urzędu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 września 2022

23 września 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2022

Bezpieczeństwo w sieci, cyberwojna, fake newsy tematami 22 Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Po raz 22. w Rzeszowie spotkali się specjaliści branży public relations z całego kraju. Podczas konferencji, która miała miejsce 15 i 16 września, poruszone zostały takie zagadnienia jak dezinformacja i cyberbezpieczeństwo. Eksperci dyskutowali także o narzędziach wspomagających reagowanie w sytuacji kryzysu wizerunkowego oraz o cyberatakach, które dla firm stanowią poważne zagrożenie w dobie cyfryzacji.

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2022

W środowisku i po robocie – kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych awatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”. Pracuj.pl wraz z partnerami zachęcają do różnych form odpoczynku po pracy. Serwis promować się będzie także m.in. w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce.