Retail media rosną w siłę. Nie tylko skupiają na sobie zainteresowanie dużych marek, ale i zmieniają charakter platform zakupowych. Pod względem wydatków reklamodawców na niektórych rynkach gonią social media.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Krystyna szuka nowego czajnika elektrycznego. Wchodzi na stronę dużego sklepu internetowego, wpisuje odpowiednie hasło w wyszukiwarce. Już druga z pozycji wydaje się odpowiednia. Nawet kolor pasuje do kupionego wcześniej tostera! Sprzęt ląduje w koszyku, adres wysyłki jest już wpisany – „wyciągnięty” z poprzedniego zamówienia. Krystyna jest zadowolona, nawet jeśli pierwsze trzy pozycje wyszukiwania oznaczone były jako „reklama”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.