Retail media 2.0: sklepy internetowe wchodzą w reklamę. To będzie żyła złotaRetail media 2.0: sklepy internetowe wchodzą w reklamę. To będzie żyła złotaRetail media 2.0: sklepy internetowe wchodzą w reklamę. To będzie żyła złotaRetail media 2.0: sklepy internetowe wchodzą w reklamę. To będzie żyła złota
Wielcy e-detaliści już zarabiają więcej na retail mediach niż na podstawowych usługach (fot. Amazon)

Retail media 2.0: sklepy internetowe wchodzą w reklamę. To będzie żyła złota

Retail media 2.0: sklepy internetowe wchodzą w reklamę. To będzie żyła złota
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Retail media rosną w siłę. Nie tylko skupiają na sobie zainteresowanie dużych marek, ale i zmieniają charakter platform zakupowych. Pod względem wydatków reklamodawców na niektórych rynkach gonią social media.

Krystyna szuka nowego czajnika elektrycznego. Wchodzi na stronę dużego sklepu internetowego, wpisuje odpowiednie hasło w wyszukiwarce. Już druga z pozycji wydaje się odpowiednia. Nawet kolor pasuje do kupionego wcześniej tostera! Sprzęt ląduje w koszyku, adres wysyłki jest już wpisany – „wyciągnięty” z poprzedniego zamówienia. Krystyna jest zadowolona, nawet jeśli pierwsze trzy pozycje wyszukiwania oznaczone były jako „reklama”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja