Wpływ inflacji na zachowania konsumentów. Jak radzą sobie nabywcy, jak powinny działać marki. Wnioski z badań CMRWpływ inflacji na zachowania konsumentów. Jak radzą sobie nabywcy, jak powinny działać marki. Wnioski z badań CMRWpływ inflacji na zachowania konsumentów. Jak radzą sobie nabywcy, jak powinny działać marki. Wnioski z badań CMRWpływ inflacji na zachowania konsumentów. Jak radzą sobie nabywcy, jak powinny działać marki. Wnioski z badań CMR
Konsumenci mają swoje strategie na czasy inflacji (fot. Pixabay)

Wpływ inflacji na zachowania konsumentów. Jak radzą sobie nabywcy, jak powinny działać marki. Wnioski z badań CMR

Wpływ inflacji na zachowania konsumentów. Jak radzą sobie nabywcy, jak powinny działać marki. Wnioski z badań CMR
Przemysław Bojanowski

Przemysław Bojanowski

-

analityk danych, CMR

Przemysław Bojanowski

Przemysław Bojanowski

analityk danych
CMR

Z firmą związany od prawie dwóch lat. Zajmuje się przygotowywaniem analiz i raportów dla następujących marek Mondelez, Mieszko, IDC, Froneri, Koral, Seko i Bilton Polska. Ma około 20-letnie doświadczenie zawodowe. Karierę zaczynał w firmie doradztwa strategicznego i agencjach reklamowych. Zajmował się budowaniem strategii marki i komunikacji, wprowadzaniem nowych produktów na rynek, kampaniami wizerunkowymi i promocyjnymi, namingiem czy programami lojalnościowymi. Zdobył też doświadczenie w dziale marketingu w Olimp Labs – odpowiadał za zintegrowane kampanie produktów z kategorii farmaceutycznej.

Energia, paliwo, opał… wzrost cen dotyczy bardzo wielu kategorii, praktycznie każdej sfery życia. Również produktów FMCG. W ich wypadku w ostatnich miesiącach widoczne jest przyspieszenie wzrostu cen. Obniżka VAT na żywność przełożyła się na chwilowy spadek cen, jednak trendu nie udało się zatrzymać. Jakie są konsumenckie strategie radzenia sobie w takich realiach? Z drugiej strony – jak zarządzać markami w warunkach dużej inflacji?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja