Energia, paliwo, opał… wzrost cen dotyczy bardzo wielu kategorii, praktycznie każdej sfery życia. Również produktów FMCG. W ich wypadku w ostatnich miesiącach widoczne jest przyspieszenie wzrostu cen. Obniżka VAT na żywność przełożyła się na chwilowy spadek cen, jednak trendu nie udało się zatrzymać. Jakie są konsumenckie strategie radzenia sobie w takich realiach? Z drugiej strony – jak zarządzać markami w warunkach dużej inflacji?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |