W środowisku i po robocie – kampania Pracuj.pl
  • 1
  • 2
23.09.2022

W środowisku i po robocie – kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych awatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”. Pracuj.pl wraz z partnerami zachęcają do różnych form odpoczynku po pracy. Serwis promować się będzie także m.in. w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce.

Kolejna odsłona „W środowisku Pracuj.pl” wystartowała 19 września i potrwa do końca listopada 2022 r. W jej ramach zaplanowano:

  • kampanię telewizyjną w topowych stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz w popularnych serwisach VOD (Player, Polsat Box Go);
  • działania na portalach horyzontalnych (Onet, Wirtualna Polska) i na platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube).

Promocję portalu uzupełniać będą: branded content z partnerami medialnymi, współprace influencerskie i podcasty.

Nowością jest projekt „Po Robocie”

Serwis zachęca w nim użytkowników do dbałości o relaks i odpoczynek po zakończeniu pracy. Łączy tym samym siły z wieloma partnerami w formule kampanii prezentującej różne sposoby na znalezienie wewnętrznej równowagi i spędzenie czasu po odejściu od biurka. Odbiorcy poznają rekomendacje w obszarach podróży, aktywności fizycznej, kuchni czy muzyki.

Z przekazem kampanii będzie można zapoznać się za pośrednictwem partnerów projektu takich jak m.in.:

  • Multikino (spoty i OOH w kinach),
  • Spotify (playlisty, reklama),
  • Weekend.gazeta.pl (branding i partnerstwo serwisu),
  • Wolt (promocja 360 stopni, social media),
  • 70 klubów fitness (OOH).

Kampanii towarzyszą bony i nagrody u wybranych partnerów oraz gadżety Pracuj.pl, stworzone m.in. z markami Pan Tu Nie Stał oraz Kubota. Ponadto treści promujące Pracuj.pl towarzyszyć będą drugiemu sezonowi polskiej wersji serialu „The Office” emitowanego w Canal+.

Zwierzęce awatary

Kolejnym elementem towarzyszącym kampanii jest wykorzystanie w komunikacji digitalowej awatarów bohaterów znanych ze spotów. Występują oni w krótkich filmach prezentujących sytuacje zawodowe i zachęcających do skorzystania z Pracuj.pl. W ramach kampanii emitowane będą dobrze znane z poprzednich odsłon spoty telewizyjne.

W ramach kampanii OOH zwierzęcy bohaterowie Pracuj.pl będą zachęcać do zmiany pracy na reklamach w blisko 3000 sklepów Biedronka w 1100 miejscowościach. Nowością w tej odsłonie jest emisja krótkich spotów serwisu na monitorach kas samoobsługowych tej sieci handlowej. Kampania OOH będzie prowadzona także na ekranach pojazdów komunikacji miejskiej w ponad dwudziestu miastach Polski.

Za koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil. Zaangażowane w projekt są również:

  • dom produkcyjny Televisor (realizacja spotów);
  • dom mediowy K2 Precise (zakup mediów TV, OOH);
  • Zespół Promocji Online Pracuj.pl (kampanie performance i wideomarketing);
  • agencja Recevent (kampania w sklepach sieci Biedronka);
  • Linkleaders (PR earned i paid);
  • More Bananas (social media),
  • MCS (influencerzy);
  • agencja Nie Do Ogarnięcia (materiały kreatywne).
  • 2
W środowisku i po robocie – kampania Pracuj.pl

W środowisku i po robocie – kampania Pracuj.pl

W środowisku i po robocie – kampania Pracuj.pl

23 września 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2022

Laureaci E-Commerce Polska Awards 2022 ogłoszeni

Po raz 10. przyznano nagrody w konkursie E-Commerce Polska Awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Tegoroczna edycja była rekordowa pod względem liczby zgłoszeń i najbardziej wyrównanej walki o zwycięstwo. Statuetki trafiły do firm i marek wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi. Główna nagroda Best In trafiła do Allegro Pay. Modivo i Przelewy24 otrzymały jubileuszowe wyróżnienia dla Marki Dekady oraz Partnera Dekady. Ze względu na wyrównaną walkę e-Izba przyznała aż 6 wyróżnień.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2022

Jak zmienił się układ sił na rynku dyskontów w ciągu ostatniego roku?

Analiza zachowań przeszło 280 tys. osób robiących zakupy w dyskontach spożywczych wykazała, że w I półroczu br. sklepy Biedronki odwiedziło aż 93,5% z nich. Do tego jedna czwarta klientów tej sieci nie zaopatrywała się u konkurencji. Od stycznia do czerwca br. przeciętny konsument chodził do placówek Biedronki o 20,9% razy częściej niż rok wcześniej. W Netto najbardziej wzrósł ruch, bo o ponad połowę. Ponadto sieć zyskała najwięcej klientów w relacji rocznej. Aldi też istotnie zwiększył liczbę wizyt w swoich sklepach – o 37,7%. Lidl zaliczył spadek, jeśli chodzi o udział w całym ruchu w tym formacie – o 2,8 p.p. Co więcej, stracił 2,8% klientów i wykazał najmniejszy wzrost liczby wizyt.

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2022

Polski język migowy i outdoorowa kampania „Pomigajmy = Pomagajmy”

Z okazji Międzynarodowego Dnia Głuchych i Języka Migowego, który przypadnie w tym roku 25 września, firma Jet Line z merytorycznym wsparciem Fundacji Integracja przygotowała kampanię „Pomigajmy. Pomagajmy” na cyfrowym ekranie More. Akcja odbyła się na żywo w centrum stolicy. Wydarzenie kierowane było do osób słyszących, aby ci w swoim otoczeniu zwrócili uwagę na osoby głuche i chętnie z nimi rozmawiali, pokonując tym samym bariery komunikacyjne.