0 1 0 21.04.2023Globalna sprzedaż online spadła o 2% rok do roku – Shopping Index firmy SalesforceGlobalne dane wskazują na 6-procentowy wzrost ruchu cyfrowego, 2-procentowy spadek w digital commerce i 7-procentowy spadek wydatków konsumenckich. Globalna sprzedaż online spadła o 2% rok do roku. Spadek ten był spowodowany przede wszystkim zmniejszonym popytem na rynku amerykańskim. Dane Salesforce dotyczące sprzedaży detalicznej Shopping Index podkreślają, że utrzymanie klientów może być dla sprzedawców detalicznych przełomem w 2023 r.
0 4 0 21.04.2023Adidas Art Contest – marka zaprasza artystów do konkursuMarka Adidas zaprasza polskich twórców do udziału w konkursie Adidas Art Contest. Ich zadaniem będzie przygotowanie pracy graficznej nawiązującej do motywu oryginalności.
0 1 0 21.04.2023IAB Polska publikuje „Casebook Audio 2022”Jak wykorzystać dźwięk w marketingu? Grupa Robocza Audio działająca przy IAB Polska przygotowała publikację „Casebook Audio 2022”. Publikacja zawiera 23 opisy, jak marki wykorzystują różne formy dźwięku, aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie swoich klientów.
1 3 0 20.04.2023Ikea rozpoczęła kampanię „Pogromcy mitów”Sieć sklepów Ikea wystartowała z kampanią „Pogromcy mitów”. Pokazuje w niej, że lepszy dla środowiska styl życia nie wymaga wysiłku i radykalnych zmian.
1 4 0 20.04.2023Anna Dereszowska, Tomasz Raczek, Agnieszka Woźniak-Starak w kampanii Stowarzyszenia Otwarte KlatkiKampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki pod hasłem „Jednym głosem” wzywa do zaprzestania hodowli zwierząt w systemie klatkowym. Jej celem jest też pozyskanie jak największej liczby podpisów pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa.
0 1 0 19.04.2023Generatywna sztuczna inteligencja stworzy nowe możliwości, łącząc sferę fizyczną i cyfrową – raport Accenture Technology Vision 2023Generatywna AI, tożsamość cyfrowa, dane jako podstawa przewagi konkurencyjnej – to niektóre trendy z raportu Accenture Technology Vision 2023 – „Kiedy atomy spotykają bity. Fundamenty nowej rzeczywistości”.
0 1 0 19.04.2023Warmia i Mazury promowane billboardami wykonanymi z wykorzystaniem komponentów z recyklinguBillboardy tegorocznej edycji kampanii Warmii i Mazur zostały przygotowane w technice 3D z wykorzystaniem komponentów z recyklingu. Pojawiły się na ulicach dużych polskich miast – w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie, Lublinie i we Wrocławiu.
3 1 0 19.04.2023„Umieram, ale jestem szczęśliwy” – kampania Fundacji Hospicjum OnkologiczneCzy człowiek, który umiera, może być szczęśliwy? Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie zachęca do refleksji na temat umierania i prosi o 1,5% podatku na potrzeby swoich podopiecznych.
0 1 0 19.04.2023Branża piwowarska wprowadza nowe oznaczenia na piwieDotychczasowe znaki z hasłami „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, „Alkohol. Tylko dla pełnoletnich” oraz „W ciąży nie piję alkoholu” zastąpią piktogramy ilustrujące te przekazy. Zmiana obejmie również zyskujące na popularności „zerówki”, na których pojawi się znak „18+”.
1 3 0 19.04.2023Astronautka bohaterką reklamy IkeiNowa kampania Ikei pokazuje, że nawet w najbardziej zagraconej i małej kuchni znajdą się nieznane zakamarki. Można je wykorzystać dzięki produktom marki.