Czy karać influencerów?

Zacieranie się granic między reklamą a neutralnym przekazem jest coraz większym problemem w internecie. Oczywiście nie jest naszą intencją karanie niepełnoletnich, ale na pewno chcemy zwrócić uwagę całej branży na istnienie ram prawnych. Inaczej mówiąc, nie jest naszą intencją karanie osób, które popełniły błędy nieświadomie, ale wyeliminowanie tych nadużyć, które powstały w sposób świadomy i celowy.

O influencer marketingu rozmawiamy z prezesem UOKiK, Tomaszem Chróstnym.

Tomasz Chróstny

Ukończył finanse i rachunkowość w SGH w Warszawie oraz zarządzanie i inżynierię produkcji w SGGW w Warszawie. Jest także absolwentem studiów doktoranckich w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH w Warszawie. To również absolwent programu kształcenia menedżerskiego Argo Top Public Executive (odpowiednik Advanced Management Program), zrealizowanego przez IESE Business School oraz Krajową Szkołę Administracji Publicznej. Karierę zawodową rozpoczął, uczestnicząc w projektach z zakresu badania sprawozdań finansowych instytucji finansowych, wyceny przedsiębiorstw oraz wykrywania przestępstw i nadużyć finansowych. Przygotowywał też analizy ekonomiczne, rynkowe i sektorowe oraz prognozy gospodarcze. Pracował w kancelarii Prezesa Rady Ministrów, a następnie w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii, gdzie pełnił funkcję dyrektora departamentu analiz gospodarczych. Ponadto był przedstawicielem ministra właściwego ds. gospodarki w radzie naukowej Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Czy karać influencerów?
Jakub MüllerJakub Müller

Czy chce pan karać influencerów?

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się