- 5
- 1
Kampania Żabki ma wzmocnić świadomość formatu Nano
Żabka Nano wystartowała z kampanią digitalową „#Nanormalnie”, której celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format.
– Kampania ma na celu wzmacnianie świadomości marki Żabka Nano. Chcemy zachęcić do korzystania z wygodnych zakupów w sklepach autonomicznych osoby, które z różnych względów się na to jeszcze nie zdecydowały. Mówimy, że w Żabce Nano zakupy zrobisz #Nanormalnie, czyli lepiej niż zwykle. Podkreślamy jednocześnie zalety naszego formatu – dostępność, wygodę, szybkość i personalizację procesu zakupowego – mówi Andrzej Popławski, nano sales & marketing lead w Żabka Future.
Kreacje wykorzystują zabawę słowem
W humorystyczny sposób tłumaczą, jak kupować w Żabce Nano.
Podkreślają też przewagi zakupów w autonomicznych sklepach sieci, m.in.:
- dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę,
- łatwość korzystania ze sklepów,
- szybkość procesu zakupowego (bez kolejek, kas i konieczności skanowania produktów),
- dostępność asortymentu dobranego do typu lokalizacji i profilu klienta (np. dla studentów),
- promocje dla użytkowników aplikacji Żappka.
Kampania prowadzona jest na platformach reklamowych online. Animacje są m.in. stylizowane są na rozmowy prowadzone na Messengerze, Tinderze czy w Microsoft Teams. Reklamy targetowane są geograficznie w dużych miastach, w których zlokalizowane są Żabki Nano, m.in. w Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie oraz Wrocławiu. Także na bazie retargetingu i wcześniejszego zainteresowania skorzystaniem ze sklepów marki.
Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Polot. Media OOH kupiła agencja Value Media.
Pierwszy sklep formatu powstał w czerwcu 2021 r. w Poznaniu.
- 1