Kampania Żabki ma wzmocnić świadomość formatu Nano
  • 5
  • 1
4.04.2024

Kampania Żabki ma wzmocnić świadomość formatu Nano

Żabka Nano wystartowała z kampanią digitalową „#Nanormalnie”, której celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format.

– Kampania ma na celu wzmacnianie świadomości marki Żabka Nano. Chcemy zachęcić do korzystania z wygodnych zakupów w sklepach autonomicznych osoby, które z różnych względów się na to jeszcze nie zdecydowały. Mówimy, że w Żabce Nano zakupy zrobisz #Nanormalnie, czyli lepiej niż zwykle. Podkreślamy jednocześnie zalety naszego formatu – dostępność, wygodę, szybkość i personalizację procesu zakupowego – mówi Andrzej Popławski, nano sales & marketing lead w Żabka Future.

Kreacje wykorzystują zabawę słowem

W humorystyczny sposób tłumaczą, jak kupować w Żabce Nano.

Podkreślają też przewagi zakupów w autonomicznych sklepach sieci, m.in.:

  • dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę,
  • łatwość korzystania ze sklepów,
  • szybkość procesu zakupowego (bez kolejek, kas i konieczności skanowania produktów),
  • dostępność asortymentu dobranego do typu lokalizacji i profilu klienta (np. dla studentów),
  • promocje dla użytkowników aplikacji Żappka.

Kampania prowadzona jest na platformach reklamowych online. Animacje są m.in. stylizowane są na rozmowy prowadzone na Messengerze, Tinderze czy w Microsoft Teams. Reklamy targetowane są geograficznie w dużych miastach, w których zlokalizowane są Żabki Nano, m.in. w Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie oraz Wrocławiu. Także na bazie retargetingu i wcześniejszego zainteresowania skorzystaniem ze sklepów marki.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Polot. Media OOH kupiła agencja Value Media.

Pierwszy sklep formatu powstał w czerwcu 2021 r. w Poznaniu.

  • 1
Kampania Żabki ma wzmocnić świadomość formatu Nano

Kampania Żabki ma wzmocnić świadomość formatu Nano

4 kwietnia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2024

Już 23 kwietnia IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu

Podczas konferencji „IAB HowTo: Królewski Gambit: jak wygrać w content marketingu” uczestnicy będą mieli okazję zgłębić tajniki działań strategicznych, które pozwalają zdominować pole contentowej gry. Już 23 kwietnia w Multikinie w Złotych Tarasach eksperci z grup roboczych IAB Polska podpowiedzą m.in., jak poprawić efektywność i jak walczyć o uwagę odbiorców.