Hubert Hurkacz świetny nie tylko na korcie. Rośnie wartość marketingowa polskiego tenisisty
  • 0
  • 3
25.10.2021

Hubert Hurkacz świetny nie tylko na korcie. Rośnie wartość marketingowa polskiego tenisisty

Obecny sezon jest najlepszym w karierze Huberta Hurkacza. W tym roku tenisista pochodzący z Wrocławia awansował z 34. na 9. miejsce w rankingu ATP. To najwyższa lokata zajmowana przez Polaka w historii męskiego tenisa. Świetna sportowa postawa przełożyła się na ekspozycję medialną Hurkacza – pokazuje raport agencji Publicon na podstawie danych dostarczonych przez Press-Service Monitoring Mediów.

Polak wygrał w tym roku turnieje w Delray Beach, Miami i Metz. Po drodze do półfinału wielkoszlemowego Wimbledonu pokonał m.in. Rogera Federera. Celem zawodnika pochodzącego z Wrocławia w końcówce sezonu jest awans do turnieju Masters w Turynie. Zagra w nim ośmiu najlepszych tenisistów mijającego roku.

W pierwszych trzech kwartałach tego roku liczba publikacji na temat Huberta Hurkacza w mediach krajowych – z uwzględnieniem zarówno tych tradycyjnych, takich jak prasa, telewizja i radio, jak i kanałów społecznościowych – wyniosła 69 677. Całkowity poziom dotarcia tych informacji, pozwalający oszacować realną liczbę kontaktów z nimi wyniósł ponad 2,4 mld. Szacunkowy ekwiwalent reklamowy przekazu związanego z Hubertem Hurkaczem przekroczył natomiast 287 mln zł.

Hubert Hurkacz jest w tej chwili najwyżej notowanym zawodnikiem w historii polskiego tenisa. Jego wartość marketingowa, która ciągle rośnie, jest pochodną ciężkiej pracy i pełnej koncentracji na rozwoju sportowej kariery. Hubert w pełni podporządkował temu ostatnie lata i jest skupiony na tym, żeby dalej piąć się w górę – mówi Przemysław Piotrowicz, trener przygotowania fizycznego Hurkacza.

  • 3
Hubert Hurkacz świetny nie tylko na korcie

Hubert Hurkacz świetny nie tylko na korcie

Hubert Hurkacz świetny nie tylko na korcie
Hubert Hurkacz świetny nie tylko na korcie

24 października 2021

22 października 2021