Jak dziś osiągnąć poziom obsługi klienta prowadzący do lojalności?Jak dziś osiągnąć poziom obsługi klienta prowadzący do lojalności?Jak dziś osiągnąć poziom obsługi klienta prowadzący do lojalności?Jak dziś osiągnąć poziom obsługi klienta prowadzący do lojalności?
Opiekuj się doświadczeniami swoich klientów (fot. Pavel Danilyuk/Pexels)

Jak dziś osiągnąć poziom obsługi klienta prowadzący do lojalności?

Jak dziś osiągnąć poziom obsługi klienta prowadzący do lojalności?
Paulina Mazurkiewicz

Paulina Mazurkiewicz

-

koordynatorka ds. customer experience, Benefit Systems Oddział Fitness w Warszawie

Paulina Mazurkiewicz

Paulina Mazurkiewicz

koordynatorka ds. customer experience
Benefit Systems Oddział Fitness w Warszawie

Absolwentka socjologii i antropologii społecznej na Uniwersytecie Warszawskim, studentka zarządzania na Uniwersytecie Merito. Profesjonalistka o doświadczeniu zawodowym łączącym różne aspekty obszarów biznesowych. Z branżą fitness związana od ponad 4 lat. Specjalizuje się przede wszystkim w zarządzaniu formułą i zakresem badań doświadczeń klienta. Z zapałem podejmuje projekty mające na celu ich doskonalenie na różnych etapach ścieżki.

Budowanie trwałych relacji, które oparte są na zaufaniu do marki, prowadzi do maksymalizacji wartości. W obecnych czasach istotne jest, by słuchać głosu klientów i zwracać uwagę na to, co jest dla nich najważniejsze. Takie postępowanie prowadzi do wydłużenia cyklu życia klienta, zbudowania stabilnej i jakościowej bazy klientów, a w konsekwencji do osiągania wyższych przychodów. Jak jednak to osiągnąć? Trzeba zacząć od podwyższenia poziomu obsługi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja