Hubert Hurkacz nowym ambasadorem Waterdrop
  • 0
  • 2
4.04.2024

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem Waterdrop

Tenisista Hubert Hurkacz został ambasadorem marki napojów Waterdrop. Polak zajmuje obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP.

Austriacka marka Waterdrop promuje prawidłowe nawyki dotyczące nawadniania się. Oferuje ekologiczne produkty, takie jak butelki wielokrotnego użytku oraz rozpuszczalne kapsułki bez dodatku cukru i konserwantów.

Kariera Huberta Hurkacza obejmuje m.in.:

  • wygrane w siedmiu turniejach ATP Tour,
  • dwa tytuły Masters 1000: Miami Open w 2021 r., Shanghai Masters w 2023 r.,
  • półfinał Wimbledonu.

Waterdrop jest oficjalnym partnerem turniejów ATP.

– Bardzo się cieszymy, że możemy ogłosić partnerstwo z tak wybitnym sportowcem, jakim jest Hubert Hurkacz. To wzór do naśladowania zarówno na korcie, jak i poza nim. Dodatkowo możemy pochwalić się rozpoczęciem współpracy z innymi czołowymi zawodnikami ATP oraz WTA. To dla nas ogromny zaszczyt i wyróżnienie, że tak znaczące postacie ze świata tenisa decydują się na wspieranie naszej misji. To potwierdzenie, że nasze zaangażowanie w promowanie zdrowego i zrównoważonego nawadniania się znajduje poparcie w autentycznych wartościach naszych partnerów, którzy podzielają nasze ideały – powiedział Martin Donald Murray, CEO Waterdrop.

Nowi ambasadorzy i inwestorzy marki to tenisiści: Taylor Fritz, Elina Switolina, Sebastian Korda, Andriej Rublow i Cameron Norrie.

  • 2
Hubert Hurkacz nowym ambasadorem austriackiej marki napojów Waterdrop

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem austriackiej marki napojów Waterdrop

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem austriackiej marki napojów Waterdrop

4 kwietnia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2024

Już 23 kwietnia IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu

Podczas konferencji „IAB HowTo: Królewski Gambit: jak wygrać w content marketingu” uczestnicy będą mieli okazję zgłębić tajniki działań strategicznych, które pozwalają zdominować pole contentowej gry. Już 23 kwietnia w Multikinie w Złotych Tarasach eksperci z grup roboczych IAB Polska podpowiedzą m.in., jak poprawić efektywność i jak walczyć o uwagę odbiorców.