Sieć sklepów autonomicznych Żabka Nano wystartowała z kampanią wizerunkową
  • 2
  • 3
4.11.2022

Sieć sklepów autonomicznych Żabka Nano wystartowała z kampanią wizerunkową

Kampania pod hasłem „Kupuj, jak lubisz” buduje świadomość marki oraz zachęca nowych klientów do korzystania z szybkich zakupów w sklepach autonomicznych i tym samym uwalniania swojego czasu.

– Żabka Nano bazuje na rozwiązaniach technologicznych, takich jak zaawansowane modele przetwarzania obrazu, sztuczna inteligencja czy innowacyjne metody autoryzacji i płatności za zakupy. Dzięki nim klient może robić zakupy w najprostszy możliwy sposób – po prostu zabierając produkty z półek, bez konieczności skanowania i płacenia za nie przy kasie. Zakupy w Żabce Nano mogą trwać nawet poniżej 1 minuty. I właśnie te przewagi pokazujemy w kampanii – mówi Andrzej Popławski, nano sales & marketing lead w Żabka Future.

Kampania jest realizowana w formule 360 stopni (bez telewizji) w Warszawie, w której zlokalizowanych jest najwięcej placówek Żabki Nano. W pozostałych miastach – Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku, Gdyni i Sopocie prowadzona jest komunikacja lokalna, oparta na geotargetowanym digitalu OOH. Wykorzystano m.in. citylight, digital citylight, billboardy, komunikaty na paczkomatach czy bankomatach. W stolicy pojawią się także reklamy na stacjach metra oraz oklejone autobusy. W listopadzie i grudniu widoczne będą murale w czterech lokalizacjach, przy ulicach: Waryńskiego, Rozbrat, Woronicza oraz Dobrej.

Pierwszy spot „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy masz przerwę w meczu czy w pracy” osadzony jest w kontekście zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej. Drugi, „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy jesteś nocnym markiem… czy Martą” prezentuje osobę, która lunatykuje i robi nocą zakupy. Korzysta z tego, że Żabki Nano czynne są całą dobę.

Kampanii towarzyszy akcja promocyjna dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka

Można otrzymać 40 bonów o wartości 5 zł każdy, czyli łącznie 200 zł na codzienne zakupy w Żabce Nano. Zasady działania promocji opisano na stronie zabka-nano.pl.

Przekaz kampanii jest zgodny z nowym pozycjonowaniem marki Żabka.

  • 3
Żabka Nano prowadzi kampanię sklepów autonomicznych

Sieć sklepów autonomicznych Żabka Nano wystartowała z kampanią wizerunkową

Sieć sklepów autonomicznych Żabka Nano wystartowała z kampanią wizerunkową
Sieć sklepów autonomicznych Żabka Nano wystartowała z kampanią wizerunkową

4 listopada 2022