Reklama w sporcie, marketing sportowy, sponsoring sportu – co warto o nich wiedzieć i dlaczego są dziś ważne?Reklama w sporcie, marketing sportowy, sponsoring sportu – co warto o nich wiedzieć i dlaczego są dziś ważne?Reklama w sporcie, marketing sportowy, sponsoring sportu – co warto o nich wiedzieć i dlaczego są dziś ważne?Reklama w sporcie, marketing sportowy, sponsoring sportu – co warto o nich wiedzieć i dlaczego są dziś ważne?
W kontekście sportu markę można powiązać z bardzo pozytywnymi wartościami (fot. Run 4 FFWPU/Pexels)

Reklama w sporcie, marketing sportowy, sponsoring sportu – co warto o nich wiedzieć i dlaczego są dziś ważne?

Reklama w sporcie, marketing sportowy, sponsoring sportu – co warto o nich wiedzieć i dlaczego są dziś ważne?
Natalia Pawlikowska

Natalia Pawlikowska

-

młodszy specjalista ds. content marketingu, Grupa Tense

Natalia Pawlikowska

Natalia Pawlikowska

młodszy specjalista ds. content marketingu
Grupa Tense

Początkowo pisała dla portalu sportowego. Z czasem zgłębiła tajniki copywritingu i optymalizacji tekstów pod SEO. W treściach blogowych lubi przemycać połączenie marketingowych sloganów i fraz kluczowych. Jest miłośniczką sportu, jedzenia i zwierząt.

Mecz piłki nożnej, walka na gali MMA, wyścig kolarski, pojedynek dwóch snookerzystów – w kontekście wszystkich tych wydarzeń można się reklamować i uprawiać marketing. Czym dokładnie jest marketing sportowy, jak on działa i czy warto na niego postawić?

Marketing sportowy polega, najogólniej mówiąc, na stosowaniu narzędzi marketingowych w tworzeniu korzystnych powiązań określonych produktów, usług, marek ze sportem. Celem jest tutaj, jak zwykle w marketingu, uzyskanie m.in. większej rozpoznawalności marki i osiągnięcie zysku z dokonanej inwestycji.
Dlaczego tak dużo mówi się i pisze o marketingu sportowym?
Jest tak, ponieważ marki chętnie się na niego decydują.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja