- 0
- 1
Już 23 kwietnia IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu
Podczas konferencji „IAB HowTo: Królewski Gambit: jak wygrać w content marketingu” uczestnicy będą mieli okazję zgłębić tajniki działań strategicznych, które pozwalają zdominować pole contentowej gry. Już 23 kwietnia w Multikinie w Złotych Tarasach eksperci z grup roboczych IAB Polska podpowiedzą m.in., jak poprawić efektywność i jak walczyć o uwagę odbiorców.
Marketing treści jeszcze kilka lat temu traktowany był przez wielu marketerów po macoszemu. Dzisiaj niejednokrotnie stanowi jeden z kluczowych elementów strategii marketingowych marek. W Polsce już blisko 60% firm korzysta z content marketingu w celu budowy i wzmacniania wizerunku. Może to być więc istotne narzędzie w procesie zdobywania zaufania i utrzymywania długofalowej relacji z klientami. Ale jak sprawić, by takim faktycznie było?
Szach – mat, czyli dlaczego content jest kluczowy
Podczas jednodniowego wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję:
- poznać najnowsze trendy w content i wideo marketingu,
- otrzymać praktyczne wskazówki, jak tworzyć angażujące treści, które przyciągną uwagę grupy docelowej.
Konferencje z cyklu HowTo skierowane są zarówno do doświadczonych marketerów, jak i osób, które stawiają pierwsze kroki w branży marketingowej.
– Zależało nam na tym, żeby wśród tematów poruszanych na konferencji znalazły się zarówno te dotyczące strategii, jak i taktyki. Tę ostatnią rozumiemy szeroko: od tworzenia contentu z wykorzystaniem AI po mierzenie jego efektywności. Myślę, że w wydarzeniu warto również wziąć udział ze względów inspiracyjnych. Z dużym prawdopodobieństwem uczestnicy poznają tu rozwiązania, podejścia i narzędzia, których dziś nie stosują w działaniach contentowych, a z których z powodzeniem mogliby zacząć korzystać – mówi Adam Kręgielewski, członek Rady Programowej konferencji IAB HowTo Content Marketing. To również zastępca szefa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska i head of strategy & social media w agencji Labcon.
Jak wygrać w content marketingu?
Skuteczny content marketing wymaga:
- głębokiego zrozumienia potrzeb, zainteresowań czy problemów grupy docelowej,
- prowadzenia kompleksowej strategii tworzenia i dystrybucji treści w odpowiednich kanałach dotarcia.
Jak to zrobić – podpowiedzą eksperci z grup roboczych IAB Polska:
- Marcin Niemczyk z PBI opowie m.in. o tym, jakie są najważniejsze kanały dotarcia z treściami do polskich internautów.
- Maciej Józefowicz, marketing manager w Mitgo w prelekcji pt. „Kiedy marka jest zbyt fajna” zwróci uwagę na to, jak content marketing zamiast szansą, może stać się ryzykiem.
- Tomasz Wileński, CEO iSlay przybliży temat tzw. super użytkowników oraz tego, jak ich rozpoznać i jak zmierzyć ich zainteresowanie za pomocą branded content.
- Marta Wojciechowska, senior PR, influencers & content manager w Danone opowie o najnowszych trendach w branded content marketingu.
- Maciej Kuczyński, head of Video & Audio Project Team w Ringier Axel Springer Polska pokaże, jak treść audio przekształca markę w opowieść, która zostaje na dłużej.
- Tomasz Orłowski, head of social media w Euvic Media przybliży temat dostosowania treści przekazu do grup docelowych na przykładzie filmu „Barbie” i grup pokoleniowych.
- Nikoletta Mańkowska, CEO & co-founder ViralTalk przedstawi narzędzia AI na TikToku i pokaże, jak efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję do produkcji treści.
Wśród prelegentów znajdą się również przedstawiciele takich agencji, firm i instytucji, jak GroupM, GoldenSubmarine, Admitad, Labcon, PanParagon, Ideo Force czy BE Media.
Bilety dostępne są w dwóch wariantach cenowych. Dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ przewidziane są rabaty na wydarzenie. Szczegóły dostępne na stronie: howto.iab.org.pl/konferencje/content-marketing-2024/
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadaczom certyfikatu DIMAQ przysługuje 20 punktów za udział w tym wydarzeniu. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konferencji.
- 1