Co przyciąga dziś klienta do sklepu stacjonarnego, oprócz ceny i asortymentu? Czego klient dzisiaj u nas szuka?Co przyciąga dziś klienta do sklepu stacjonarnego, oprócz ceny i asortymentu? Czego klient dzisiaj u nas szuka?Co przyciąga dziś klienta do sklepu stacjonarnego, oprócz ceny i asortymentu? Czego klient dzisiaj u nas szuka?Co przyciąga dziś klienta do sklepu stacjonarnego, oprócz ceny i asortymentu? Czego klient dzisiaj u nas szuka?
Zakupy stacjonarne mają jednak sporo uroku. W czym się on kryje? (fot. Ivan Oboleninov/Pexels)

Co przyciąga dziś klienta do sklepu stacjonarnego, oprócz ceny i asortymentu? Czego klient dzisiaj u nas szuka?

Co przyciąga dziś klienta do sklepu stacjonarnego, oprócz ceny i asortymentu? Czego klient dzisiaj u nas szuka?
Katarzyna Klimkiewicz

Katarzyna Klimkiewicz

-

managing director, Brave Conferences

Katarzyna Klimkiewicz

Katarzyna Klimkiewicz

managing director
Brave Conferences

Kiedyś retail oferował lepsze doświadczenie, a e-commerce cenę – jak jest dziś? Co zmieniła pandemia? Do czego przyzwyczaił się konsument i czego oczekuje od detalistów? Jakimi doświadczeniami można przyciągnąć go do sklepu stacjonarnego? Katarzyna Klimkiewicz, dyrektor zarządzająca firmy Brave, organizującej V forum Retail Challenge Poland, zadała te pytania przedstawicielom marek: Primark, Kazar i Exorigo-Upos (dostawca rozwiązań IT dla retailu).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja