Akcje wsparcia sprzedaży a zapamiętanie marki Marketing przy Kawie
Prawie 3/4 Polaków łatwiej zapamiętuje markę, uczestnicząc w jej konkursie – raport Pluxee
  • 0
  • 4
4.04.2024

Prawie 3/4 Polaków łatwiej zapamiętuje markę, uczestnicząc w jej konkursie – raport Pluxee

W ciągu ostatniego roku 80% Polaków wzięło udział w akcji promocyjnej. Co siódmy konsument w naszym kraju twierdzi, że udział w konkursie, loterii lub akcji wsparcia sprzedaży sprawia, że łatwiej zapamiętuje markę lub konkretny produkt związany z akcją. Tak wynika z raportu „Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży” Instytutu Badawczego IRCenter i Pluxee Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 kwietnia 2024