Obecnie oczkiem w głowach praktyków marketingu są najmłodsi internauci. Pokolenie Z (urodzeni po 2000 roku) staje się siłą rosnącą na rynku. Do niej kierowana jest coraz większa liczba komunikatów reklamowych. Dobierane są też kanały komunikacji, np. nowe serwisy społecznościowe takie jak TikTok. Jednocześnie w cień odchodzą starsze generacje, jak X oraz pokolenie wyżu demograficznego (baby boomers). Czy warto koncentrować się wyłącznie na nastolatkach oraz milenialsach (osobach urodzonych w latach 80. i 90.)?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |