Czy warto odkrywać generację silver? Ależ ona już jest odkryta! Także w PolsceCzy warto odkrywać generację silver? Ależ ona już jest odkryta! Także w PolsceCzy warto odkrywać generację silver? Ależ ona już jest odkryta! Także w PolsceCzy warto odkrywać generację silver? Ależ ona już jest odkryta! Także w Polsce
Reklama już zauważa współczesnych seniorów (kadr ze spotu marki Yes)

Czy warto odkrywać generację silver? Ależ ona już jest odkryta! Także w Polsce

Czy warto odkrywać generację silver? Ależ ona już jest odkryta! Także w Polsce
Barbara Frątczak-Rudnicka

Barbara Frątczak-Rudnicka

-

członek zarządu i konsultantka ds. badań, 4P Research Mix

Barbara Frątczak-Rudnicka

Barbara Frątczak-Rudnicka

członek zarządu i konsultantka ds. badań
4P Research Mix

Ma ponad 30-letnie doświadczenie w prowadzeniu socjologicznych badań empirycznych. W badaniach marketingowych pracuje od 1992 r. Od 1992 do 2003 r. w firmie Demoskop (potem Ipsos Demoskop). Od 2003 r. w 4p Research Mix (współzałożycielka i członek zarządu tej firmy). Specjalizuje się m.in. w badaniach komunikacji marketingowej (w tym z zastosowaniem analizy semiotycznej), w badaniach segmentacyjnych, eksploracji potrzeb i zachowań konsumentów. Wiele uwagi poświęciła badaniom grup konsumenckich takich jak dzieci i osoby starsze.

Do napisania tego tekstu sprowokował mnie artykuł z Marketingu przy Kawie z 2 czerwca tego roku, pt. „Silver tsunami nie dotarło jeszcze do marketerów i agencji”. To rozmowa redakcji z Marcinem Samkiem (McCann) i Barbarą Niedzielą (2012 Agency). Stawiają oni tezę, że grupą starszych konsumentów mało kto się w Polsce interesuje, niewiele jest „komunikacji dopasowanej do tej grupy”, nie są prowadzone nad nią badania konsumenckie, w szczególności badania monitorujące trendy. A także, że prawie nie ma starszych digitalowych influencerów. Nie zgadzam się z tym i chcę wyjaśnić dlaczego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja