Do napisania tego tekstu sprowokował mnie artykuł z Marketingu przy Kawie z 2 czerwca tego roku, pt. „Silver tsunami nie dotarło jeszcze do marketerów i agencji”. To rozmowa redakcji z Marcinem Samkiem (McCann) i Barbarą Niedzielą (2012 Agency). Stawiają oni tezę, że grupą starszych konsumentów mało kto się w Polsce interesuje, niewiele jest „komunikacji dopasowanej do tej grupy”, nie są prowadzone nad nią badania konsumenckie, w szczególności badania monitorujące trendy. A także, że prawie nie ma starszych digitalowych influencerów. Nie zgadzam się z tym i chcę wyjaśnić dlaczego.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.