Czy istnieje schemat reklamy idealnej? [Nauki i nauczki dziadka]Czy istnieje schemat reklamy idealnej? [Nauki i nauczki dziadka]Czy istnieje schemat reklamy idealnej? [Nauki i nauczki dziadka]Czy istnieje schemat reklamy idealnej? [Nauki i nauczki dziadka]
Nie musisz wymyślać koła na nowo (kadr ze spotu 7Days)

Czy istnieje schemat reklamy idealnej? [Nauki i nauczki dziadka]

Czy istnieje schemat reklamy idealnej? [Nauki i nauczki dziadka]
Ewa Sulewska

Ewa Sulewska

-

head of content, Dziadek do orzechów

Ewa Sulewska

Ewa Sulewska

head of content
Dziadek do orzechów

Pracowała z takimi markami jak Lajkonik, Netflix, Ben & Jerry’s, Coccolino czy Pierre Cardin.

Kreatywności nie można zmierzyć, ale półka pełna nagród za najlepsze kreacje wygląda wyjątkowo szpanersko. Taka półka we własnej agencji skłania do rozmyślań. Na przykład… czy istnieje wzór na reklamę, która podbije serca krytyków i odbiorców? Otóż tak – i to całkiem dobrze opisany!

Praca w agencji reklamowej przez lata kojarzyła się z zajęciem niezwykle kreatywnym. Ono wciąż takie jest, ale… Teraz naszymi działaniami kierują liczby. KPI, ROI, CPM – to od nich zależy każda kampania. Bez porządnej analityki i działań mediowych trudno liczyć na prawdziwy, mierzalny sukces. Czasy Mad Menów już minęły. Teraz branżą rządzą chłopaki (i dziewczyny) z Silicon Valley.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja