Kreatywności nie można zmierzyć, ale półka pełna nagród za najlepsze kreacje wygląda wyjątkowo szpanersko. Taka półka we własnej agencji skłania do rozmyślań. Na przykład… czy istnieje wzór na reklamę, która podbije serca krytyków i odbiorców? Otóż tak – i to całkiem dobrze opisany!Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Praca w agencji reklamowej przez lata kojarzyła się z zajęciem niezwykle kreatywnym. Ono wciąż takie jest, ale… Teraz naszymi działaniami kierują liczby. KPI, ROI, CPM – to od nich zależy każda kampania. Bez porządnej analityki i działań mediowych trudno liczyć na prawdziwy, mierzalny sukces. Czasy Mad Menów już minęły. Teraz branżą rządzą chłopaki (i dziewczyny) z Silicon Valley.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.