Psikali się dezodorantem, nie strzelali w grze - Marketing przy Kawie
Gracze gry „Fortnite” psikali się dezodorantem Old Spice, zamiast do siebie strzelać
  • 1
  • 1
21.06.2022

Gracze gry „Fortnite” psikali się dezodorantem Old Spice, zamiast do siebie strzelać

Na początku czerwca w kanale znanego streamera „Fortnite” Jacoba odbył się turniej przygotowany we współpracy z Old Spice. Na specjalnie stworzonym serwerze gracze wraz z widzami mogli się popsikać wirtualnym sprayem udającym dezodorant, zamiast do siebie strzelać.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 czerwca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
21.06.2022

Działalność proekologiczna ważnym składnikiem wartości najcenniejszych technologicznych marek świata w segmencie B2B. Ranking BrandZ top 100

W ciągu ostatniego roku 9 spośród 20 najcenniejszych marek świata w segmencie rozwiązania dla biznesu i technologia (Business Solutions & Technology) poprawiło wyniki pod względem odpowiedzialności społecznej biznesu. Tak wynika z opublikowanego raportu Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2022. Lepsza reputacja firm w zakresie wskaźników ESG (środowisko naturalne, społeczeństwo, ład korporacyjny) wywarła duży wpływ na ogólną wartość ich marek.