Gracze gry „Fortnite” psikali się dezodorantem Old Spice, zamiast do siebie strzelać
  • 1
  • 1
21.06.2022

Gracze gry „Fortnite” psikali się dezodorantem Old Spice, zamiast do siebie strzelać

Na początku czerwca w kanale znanego streamera „Fortnite” Jacoba odbył się turniej przygotowany we współpracy z Old Spice. Na specjalnie stworzonym serwerze gracze wraz z widzami mogli się popsikać wirtualnym sprayem udającym dezodorant, zamiast do siebie strzelać.

Kim właściwie są tzw. spoceni gracze? Tak w angielskim slangu określa się tych, o których można pomyśleć, że starają się zbyt mocno albo traktują grę zbyt poważnie. Old Spice, marka dezodorantów i antyperspirantów, postanowiła wykorzystać ten fakt i przenieść swoje doświadczenie do świata „Fortnite”.

2 czerwca, podczas trwającego ponad 3 godziny streamu Jacob wraz z widzami i innymi „spoconymi” profesjonalnymi graczami sprawdzili swoje siły w nieco innej odsłonie gry „Fortnite”. Podczas specjalnych rozgrywek, zamiast eliminować się w grze przy pomocy broni, psikali się sprayem przypominającym dezodorant Old Spice. Wtedy wygrywali realne przedmioty – zestawy kosmetyków Old Spice w dwóch nowych zapachach.

Gdy któremuś z graczy udało się spryskać drugiego, na ekranie pojawiał się animowany banner z dezodorantami Old Spice w formie sprayu i sztyftu. Kiedy któremuś udało się popsikać innych profesjonalnych graczy, Jacob wyczytywał nick i wpisywał na specjalny kanał na Discordzie. Po wszystkim uczestnik otrzymywał zestawy kosmetyków. Podczas całego eventu rozdano 15 pakietów składających się z dezodorantów i żeli pod prysznic o zapachach Nightpanther i Tigerclaw oraz z okularów przeciwsłonecznych.

  • 1
Gracze gry „Fortnite” psikali się dezodorantem

Gracze gry „Fortnite” psikali się dezodorantem

 

21 czerwca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2022

Działalność proekologiczna ważnym składnikiem wartości najcenniejszych technologicznych marek świata w segmencie B2B. Ranking BrandZ top 100

W ciągu ostatniego roku 9 spośród 20 najcenniejszych marek świata w segmencie rozwiązania dla biznesu i technologia (Business Solutions & Technology) poprawiło wyniki pod względem odpowiedzialności społecznej biznesu. Tak wynika z opublikowanego raportu Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2022. Lepsza reputacja firm w zakresie wskaźników ESG (środowisko naturalne, społeczeństwo, ład korporacyjny) wywarła duży wpływ na ogólną wartość ich marek.