Coca-Cola obchodzi 50-lecie w Polsce. Powstał singiel Sary James z okazji jubileuszu marki
  • 1
  • 2
19.05.2022

Coca-Cola obchodzi 50-lecie w Polsce. Powstał singiel Sary James z okazji jubileuszu marki

„Magia jest w nas” to tytuł najnowszego singla Sary James – młodej piosenkarki, która zwyciężyła w 4. edycji „The Voice Kids” i reprezentowała Polskę na Eurowizji dla Dzieci. Utwór to aranżacja przeboju z lat 90. wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską – „Chcę zatrzymać ten czas”. Singiel powstał we współpracy z Coca-Colą z okazji 50. rocznicy obecności marki w Polsce.

Najnowsza wersja piosenki ma być hołdem dla wartości kluczowej dla samej marki, ale także społeczności w Polsce. Opowiada o byciu razem, o radości, jaką daje dzielenie się codziennymi doświadczeniami z bliskimi, przyjaciółmi, rodziną. Właśnie dlatego wpisuje się w lokalne wartości – przekonuje marka. Polacy od lat udowadniają, że magia dzieję się wtedy, kiedy się jednoczą. Urodzinową piosenkę wykonała Sara James, młoda wokalistka.

Coca-Cola w ubiegłym roku zaprezentowała nową platformę „Real Magic”, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na to, co w każdym z nas jest prawdziwie magiczne. Piosenka Sary James rozwija tę ideę. Pokazuje, że magię możemy odnaleźć tuż obok, gdy spotykamy się z innymi ludźmi, w nieoczekiwanych chwilach, które zmieniają naszą codzienność w coś nadzwyczajnego. W takim duchu będziemy celebrować ten wyjątkowy dla naszej marki rok – mówi Małgorzata Drąg, senior brand manager marki Coca-Cola.

Premiera urodzinowej piosenki to część jubileuszowej kampanii 360 stopni marki w Polsce. W ramach działań przygotowane zostały 30- i 15-sekundowe spoty emitowane w telewizji, radiu oraz kinach, kampania internetowa, OOH i PR. Powstały też materiały POS, niestandardowe aktywacje, a także loteria. Ponadto kampania obejmuje działania w social media oraz współpracę z influencerami.

Reżyserami klipu „Magia jest w nas” są Helena Ganjalyan oraz Bartosz Szpak. Za kamerą stanął Olaf Malinowski, a produkcją utworu zajęli się Dominik Buczkowski-Wojtaszek i Patryk Kumór. Za koncept kreatywny i produkcję teledysku oraz sesji zdjęciowej odpowiada agencja High&. Realizatorem projektu po stronie artysty jest UMG for Brands Poland.

Piosenka:

  • Wykonawca: Sara James
  • Autorzy: Tom Anthony, Terry Boyle, Gavin Spencer
  • Produkcja: Hotel Torino (Dominik Buczkowski-Wojtaszek i Patryk Kumór)
  • Tekst: Magdalena Wójcik
  • Copyright: Coca-Cola Company, Sony Music Publishing Poland
  • Wydawca: Polydor – Universal Music Polska
  • 2
Marka Coca-Cola obchodzi 50-lecie w Polsce

Marka Coca-Cola obchodzi 50-lecie w Polsce

Marka Coca-Cola obchodzi 50-lecie w Polsce
 

19 maja 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2022

Przejdź na ty z królami: Kazimierzem, Bolesławem i Władysławem. Tyskie rozpoczyna kampanię promocji gotówkowej

W pełnię sezonu piwnego Tyskie wkracza z aktywacją konsumencką. Marka w przewrotny sposób zachęca do nawiązania bliższych relacji z polskimi królami i wygrania gotówki. Pokazuje, że spotkania towarzyskie stają się idealnym momentem do pojawienia się zaskakującego gościa, który przynosi natychmiastową wygraną. Ten dwuznaczny koncept promocji obrazuje spot.

18 maja 2022