Nowoczesne tworzenie historii. Coca-cola jako tradycyjny element włoskich posiłkówNowoczesne tworzenie historii. Coca-cola jako tradycyjny element włoskich posiłkówNowoczesne tworzenie historii. Coca-cola jako tradycyjny element włoskich posiłkówNowoczesne tworzenie historii. Coca-cola jako tradycyjny element włoskich posiłków

Nowoczesne tworzenie historii. Coca-cola jako tradycyjny element włoskich posiłków

Nowoczesne tworzenie historii. Coca-cola jako tradycyjny element włoskich posiłków
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Jak zmienić przyzwyczajenia konsumpcyjne Włochów w sposób dyskretny, a jednocześnie pomysłowy? Jakie narzędzia, poza reklamą telewizyjną, można do tego wykorzystać? Ciekawą próbę podjęła Coca-Cola, która postawiła na subtelną perswazję. Dokonuje tego środkami, które zauważamy jedynie kątem oka, ale które towarzyszą nam w wielu miejscach. Postawiła na gadżety reklamowe, ambient media, merchandising.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się