Raport Interbrand Best Global Brands 2021 rzuca nowe światło na czynniki wpływające na wzrost wartości marki. Na pozycję i wartość marek coraz większy wpływ mają m.in. dokonująca się na naszych oczach zmiana pokoleniowa oraz postępująca polaryzacja społeczeństw.Nowe oczekiwania zwielokrotniają jeszcze niepokoje związane z coraz wyraźniejszym zagrożeniem ekologicznym i narastającą świadomością stale pogłębiających się różnic społecznych. W tej sytuacji klienci stawiają coraz wyższe wymagania firmom i markom, w których się zaopatrują. Wymaganiom tym towarzyszy narastająca świadomość siły marek. Konsumenci zaczynają postrzegać swoje wybory zakupowe jako świadome decyzje będące wyrazem zaufania – swego rodzaju głos oddany na popierane wartości.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.