Wartość marki – które marki rosną dziś najbardziej i dlaczego?Wartość marki – które marki rosną dziś najbardziej i dlaczego?Wartość marki – które marki rosną dziś najbardziej i dlaczego?Wartość marki – które marki rosną dziś najbardziej i dlaczego?
Co robić, aby wartość marki rosła? (źr. Tauber Promotion)

Wartość marki – które marki rosną dziś najbardziej i dlaczego?

Wartość marki – które marki rosną dziś najbardziej i dlaczego?
Joanna Tauber

Joanna Tauber

-

prezes zarządu, Tauber Promotion

Joanna Tauber

Joanna Tauber

prezes zarządu
Tauber Promotion

Tauber Promotion założyła w 1992 r. Specjalizuje się w public i investor relations, kontaktach B2B oraz w zarządzaniu marką. Ma też doświadczenie w zakresie wsparcia PR i szkolenia zarządów firm podczas ofert publicznych i w transakcjach M&A. Autorka artykułów i analiz w prasie ekonomicznej i marketingowej, prelegentka na branżowych seminariach i konferencjach.

Raport Interbrand Best Global Brands 2021 rzuca nowe światło na czynniki wpływające na wzrost wartości marki. Na pozycję i wartość marek coraz większy wpływ mają m.in. dokonująca się na naszych oczach zmiana pokoleniowa oraz postępująca polaryzacja społeczeństw.

Nowe oczekiwania zwielokrotniają jeszcze niepokoje związane z coraz wyraźniejszym zagrożeniem ekologicznym i narastającą świadomością stale pogłębiających się różnic społecznych. W tej sytuacji klienci stawiają coraz wyższe wymagania firmom i markom, w których się zaopatrują. Wymaganiom tym towarzyszy narastająca świadomość siły marek. Konsumenci zaczynają postrzegać swoje wybory zakupowe jako świadome decyzje będące wyrazem zaufania – swego rodzaju głos oddany na popierane wartości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się