- 0
- 2
Żabka i Żywiec współpracują. Wkrótce spot z Vito Bambino
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaprezentują kreację reklamową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino.
W jednym ze spotów, który pojawił się w social media, wokalista zaśpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki „Maj”. Jednocześnie sieć będzie zachęcać klientów będących użytkownikami Żappki do udziału w loterii. Mogą wygrać bilety na trasę koncertową Męskie Granie. Żabka przygotowała także ofertę specjalną – „Zestaw na bifor”. To nowe panini z gyrosem roślinnym oraz piwem Żywiec dostępne w cenie 10 zł za zestaw.
Spot z udziałem Vito Bambino utrzymany będzie w konwencji charakterystycznej dla reklam telewizyjnych Żabki. Pokazują one zabawne scenki z udziałem aktorów wcielających się w pracowników jednego ze sklepów sieci. Role klientów odegrali już m.in.:
- kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc,
- piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek,
- bokser Mike Tyson,
- skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch.
Udział Vito Bambino w reklamie nie jest przypadkowy. Artysta związany jest z Męskim Graniem. W ubiegłym roku współtworzył zespół Męskie Granie Orkiestra, z którym m.in. wykonywał utwór „I Ciebie też, bardzo”.
Tegoroczne Męskie Granie to 16 koncertów w ośmiu miastach (Poznaniu, Katowicach, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie, Gdańsku i Żywcu). Na dwóch scenach zagra blisko 80 artystów. Żabka przygotowała coś dla uczestników tych koncertów. Na Męskim Graniu pojawi się specjalny punkt gastronomiczny, w którym serwowane będą m.in.: edycja limitowana panini, hot-dogi i świeżo mielona kawa.
- 2