Żabka i Żywiec współpracują. Wkrótce spot z Vito Bambino
  • 0
  • 2
21.06.2022

Żabka i Żywiec współpracują. Wkrótce spot z Vito Bambino

Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaprezentują kreację reklamową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino.

W jednym ze spotów, który pojawił się w social media, wokalista zaśpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki „Maj”. Jednocześnie sieć będzie zachęcać klientów będących użytkownikami Żappki do udziału w loterii. Mogą wygrać bilety na trasę koncertową Męskie Granie. Żabka przygotowała także ofertę specjalną – „Zestaw na bifor”. To nowe panini z gyrosem roślinnym oraz piwem Żywiec dostępne w cenie 10 zł za zestaw.

Spot z udziałem Vito Bambino utrzymany będzie w konwencji charakterystycznej dla reklam telewizyjnych Żabki. Pokazują one zabawne scenki z udziałem aktorów wcielających się w pracowników jednego ze sklepów sieci. Role klientów odegrali już m.in.:

  • kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc,
  • piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek,
  • bokser Mike Tyson,
  • skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch.

Udział Vito Bambino w reklamie nie jest przypadkowy. Artysta związany jest z Męskim Graniem. W ubiegłym roku współtworzył zespół Męskie Granie Orkiestra, z którym m.in. wykonywał utwór „I Ciebie też, bardzo”.

Tegoroczne Męskie Granie to 16 koncertów w ośmiu miastach (Poznaniu, Katowicach, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie, Gdańsku i Żywcu). Na dwóch scenach zagra blisko 80 artystów. Żabka przygotowała coś dla uczestników tych koncertów. Na Męskim Graniu pojawi się specjalny punkt gastronomiczny, w którym serwowane będą m.in.: edycja limitowana panini, hot-dogi i świeżo mielona kawa.

  • 2
Żabka i Żywiec wkrótce zaprezentują spot z Vito Bambino

Żabka i Żywiec wkrótce zaprezentują spot z Vito Bambino

Żabka i Żywiec wkrótce zaprezentują spot z Vito Bambino
 

21 czerwca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2022

BrandBuddies z usługami dla twórców internetowych

74% Polaków, którzy śledzą przynajmniej jednego influencera, deklaruje podejmowanie za jego namową określonych działań konsumenckich – wynika z raportu agencji badawczej IQS. Dla internetowych twórców współprace z markami to bardzo ważna kwestia, która umożliwia rozwój ich kanałów. W tej aktywności ma teraz pomagać new media management, czyli nowa jednostka poświęcona twórcom internetowym powołana przez BrandBuddies. Koncentruje się ona na pozyskiwaniu dla nich współprac komercyjnych.