Gaming jest istotny – to już wiemy. Czas na odważniejsze działania marekGaming jest istotny – to już wiemy. Czas na odważniejsze działania marekGaming jest istotny – to już wiemy. Czas na odważniejsze działania marekGaming jest istotny – to już wiemy. Czas na odważniejsze działania marek
Takie były możliwości dla marek w grach. Dziś są znacznie większe (fot. Pixabay)

Gaming jest istotny – to już wiemy. Czas na odważniejsze działania marek

Gaming jest istotny – to już wiemy. Czas na odważniejsze działania marek
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Popędzony pandemią i nudzącymi się w domu graczami, rynek gier i rozrywki rozpędza się z niespotykaną energią. Ten potencjał zauważają marki, ale przed nimi prawdziwa jazda bez trzymanki. Standardów reklamowych jeszcze nie ma, a możliwości są przeolbrzymie.

O tym, jak gigantyczny jest to rynek, świadczą liczby. Jak stwierdza Sony, do końca 2021 roku udało się sprzedać 17 milionów konsol PlayStation 5, które znikały z rynku, zanim jeszcze trafiły fizycznie do sklepów (były oczywiście odpowiednio drogie). 48 milionów osób płaci za abonament PlayStation Plus. W całej sieci jest 111 milionów kont. To tylko jedna konsola.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się