Zmagania niewidzialnego z widzialnymZmagania niewidzialnego z widzialnymZmagania niewidzialnego z widzialnymZmagania niewidzialnego z widzialnym
„Invisible World” marki Old Spice (kadr ze spotu)

Zmagania niewidzialnego z widzialnym

Zmagania niewidzialnego z widzialnym
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Wyobraźcie sobie dwugodzinny film, w którym… nic nie widać. W dodatku film reklamowy. I jeśli to brzmi jeszcze za mało absurdalnie – film, który może się na swój sposób podobać.

Właśnie taki film miał premierę na YouTube 24 sierpnia. Od tego czasu wyświetliło go ponad 40 tys. osób. Materiał jest również rozpowszechniany w serwisie Twitch, w którym strumieniowane są przede wszystkim gry komputerowe i rozgrywki sportu elektronicznego. Kto wpadł na tak dziwny pomysł? Opiekunowie marki Old Spice wraz z agencją Wieden + Kennedy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja