Wyobraźcie sobie dwugodzinny film, w którym… nic nie widać. W dodatku film reklamowy. I jeśli to brzmi jeszcze za mało absurdalnie – film, który może się na swój sposób podobać.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Właśnie taki film miał premierę na YouTube 24 sierpnia. Od tego czasu wyświetliło go ponad 40 tys. osób. Materiał jest również rozpowszechniany w serwisie Twitch, w którym strumieniowane są przede wszystkim gry komputerowe i rozgrywki sportu elektronicznego. Kto wpadł na tak dziwny pomysł? Opiekunowie marki Old Spice wraz z agencją Wieden + Kennedy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.