Gry kuszą reklamodawców od dawna, ale połączenie tych dwóch światów wymaga nie lada obeznania, dobrego smaku i szczęścia do graczy. Wykorzystanie gier jako platformy reklamowej będzie niedługo czymś normalnym – takim rozwiązaniem zainteresowała się dwójka kluczowych rynkowych zawodników.Choć PlayStation 5 już dawno pojawiła się w ofercie sklepów (co innego z dostawami…), jej możliwości będą rozwijane. Sony pracuje nad systemem, który pozwoliłby na wprowadzenie reklam w grach typu free-to-play. To umożliwiłoby ich twórcom zarabianie, zachęcając ich do dalszego wkładania wysiłku w uzupełnianie oferty.
Czytaj: Sony planuje wprowadzenie reklam do darmowych gier na PlayStation
Same reklamy miałyby być umieszczone tak, by nie przeszkadzać w rozgrywce.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.