PlayStation i Xbox z reklamami w grach. To może się udać!PlayStation i Xbox z reklamami w grach. To może się udać!PlayStation i Xbox z reklamami w grach. To może się udać!PlayStation i Xbox z reklamami w grach. To może się udać!
Niektóre gry wydają się wprost wymarzone dla reklam (Lacoste x Minecraft)

PlayStation i Xbox z reklamami w grach. To może się udać!

PlayStation i Xbox z reklamami w grach. To może się udać!
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Gry kuszą reklamodawców od dawna, ale połączenie tych dwóch światów wymaga nie lada obeznania, dobrego smaku i szczęścia do graczy. Wykorzystanie gier jako platformy reklamowej będzie niedługo czymś normalnym – takim rozwiązaniem zainteresowała się dwójka kluczowych rynkowych zawodników.

Choć PlayStation 5 już dawno pojawiła się w ofercie sklepów (co innego z dostawami…), jej możliwości będą rozwijane. Sony pracuje nad systemem, który pozwoliłby na wprowadzenie reklam w grach typu free-to-play. To umożliwiłoby ich twórcom zarabianie, zachęcając ich do dalszego wkładania wysiłku w uzupełnianie oferty.

Czytaj: Sony planuje wprowadzenie reklam do darmowych gier na PlayStation

Same reklamy miałyby być umieszczone tak, by nie przeszkadzać w rozgrywce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się