- 0
- 12
Historia Coca-Coli na muralach w całej Polsce
Trwa outdoorowa odsłona jubileuszowej kampanii Coca-Coli. W jej ramach powstały murale w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Krakowie i Gdyni.
Mieszkańcy stolicy mogą już oglądać przy ul. Żelaznej i Zamoyskiego dwa z trzech warszawskich murali, na których przedstawiona jest historia Coca-Coli. W maju obrazy widniały na ścianach budynków w Gdyni, Łodzi, Katowicach i Krakowie. Murale są elementem jubileuszowej kampanii marki, która od 50 lat jest obecna na polskim rynku.
Projekt jednego z trzech warszawskich murali Coca-Coli prezentuje konturową butelkę i jest nawiązaniem do historii marki w naszym kraju
Grafika wskazuje na Browary Warszawskie, gdzie rozpoczęła się produkcja napoju nad Wisłą. Mural został namalowany na budynku przy ul. Żelaznej 67.
Kolejna kreacja znajduje się przy ul. Zamoyskiego 37. Utrzymana jest w nowoczesnym stylu. Przedstawia parę konturowych butelek i hasło aktualnej platformy komunikacyjnej „Real Magic” („Magia chwil przeżytych razem”). Na muralu znajdziemy również logo Hug (przytulenie). Inspirowane jest ono tym, jak znak towarowy Coca-Coli wygląda na butelkach i puszkach. Graficzne zawinięcie znaku sprawia wrażenie obejmowania, przytulenia. Zarówno jeden, jak i drugi mural po zmroku wyróżnia animowana iluminacja.
Trzeci mural pojawi się w najbliższych dniach na bocznej ścianie parkingu przy ulicy Parkingowej 27. Będzie podkreślał „magię chwil przeżytych razem”. Jest ona ideą tegorocznych obchodów i wyrazem wartości, które towarzyszą Coca-Coli od samego początku jej obecności w Polsce. Zostanie namalowany w dolnej części budynku. W związku z tym będzie stanowił tło do wspólnych zdjęć z bliskimi czy przyjaciółmi.
Warszawskie murale mają być kontynuacją i podkreśleniem artystycznego wkładu marki w popkulturę
Możemy obserwować go od 50 lat obecności brandu w Polsce. To również kolejny punkt na mapie jubileuszowych murali Coca-Coli.
W maju, z myślą o lokalnych społecznościach stworzono kreacje na ścianach budynków w Gdyni, Łodzi, Krakowie i Katowicach. W stylistyce nawiązywały do architektury i elementów charakterystycznych dla poszczególnych miast lub podkreślały historyczne nawiązanie do początków marki w Polsce. Realizatorem murali jest Good Looking Studio.
Murale są kolejnym elementem działań realizowanych w ramach jubileuszu. Z tej okazji 19 maja premierę miał singiel „Magia jest w nas” Sary James. Ta nowa aranżacja przeboju z lat 90. XX w. wykonywanego m.in. przez Katarzynę Kowalską „Chcę zatrzymać ten czas”. Opowiada o byciu razem, radości, jaką daje dzielenie się codziennymi doświadczeniami z bliskimi, przyjaciółmi, rodziną.
- 12