1 3 0 0 1 22.06.2021Rower zamiast autobusu. Ambasadorzy Lecha Free aktywizują Polaków do ruchuLech Free zainicjował akcję, która inspiruje do większej aktywności fizycznej w ciągu dnia. We współpracy z ambasadorami marka zachęcała mieszkańców stolicy do zmiany środka transportu z komunikacji miejskiej na rower lub hulajnogę.
0 3 0 0 0 22.06.2021Coca-Cola rezygnuje z folii w wielopakach puszekCoca-Cola wprowadza innowacyjny sposób pakowania wielopaków puszek. Papierowe opakowanie oparte na technologii KeelClip to rozwiązanie zastępujące folię termokurczliwą. Zaprojektowane zostało tak, by zminimalizować wykorzystanie kartonu oraz ułatwić jego dalszy recykling. To kolejny krok ku realizacji podjętego przez markę w 2018 r. zobowiązania Świat bez Odpadów.
1 1 0 0 0 22.06.2021Kolacja z Chicken Boxem jak wybuch wulkanu w kampanii McDonald’sMcDonald’s wprowadził do oferty Chicken Box. Promuje go spotem, w którym chrupanie porównuje do wybuchu wulkanu.
0 2 0 0 0 22.06.2021Tymbark na AGHNa terenie Miasteczka Studenckiego Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie powstał mural. To wpisany w kontekst tego miejsca projekt Tymbarku.
1 1 0 0 0 22.06.2021Optymizm gospodarczy winduje wartości marek do rekordowych poziomów. Amazon, Apple i Google najcenniejszymi markami świata w badaniu Kantar BrandZ 2021Jak wynika z rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ za rok 2021, najcenniejsze marki świata odnotowały rekordowy wzrost. Łączna wartość marek uwzględnionych w rankingu sięgnęła 7,1 bln dol., co stanowi równowartość połączonego PKB Francji i Niemiec. Na podium w tym roku znalazły się: Amazon, Apple i Google.
0 1 0 0 0 22.06.2021UOKiK wszczął postępowanie przeciwko właścicielowi sieci KauflandPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie przeciwko spółce Kaufland Polska Markety. Przedsiębiorca może w nieuczciwy sposób wykorzystywać przewagę kontraktową wobec dostawców produktów rolno-spożywczych. Zarzuty dotyczą ustalania warunków współpracy w jej trakcie oraz wymagania dodatkowych rabatów, które nie są sprecyzowane w umowach.
0 2 0 0 0 22.06.2021„Marka 5.0” – nowa książka Jacka Kotarbińskiego już dostępna„Marka 5.0” to nowa książka Jacka Kotarbińskiego. Napisana została przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Autor dzieli się nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, lecz także pokazuje wiele konkretnych przykładów z polskiego rynku.
0 1 0 0 0 22.06.20215 lipca Crash Mondays №50 na żywo: Nowe media, nowe technologieJuż 5 lipca w Strefie Błonia w Krakowie odbędzie się na żywo po długiej przerwie kolejna edycja Crash Mondays. Tym razem tematyka dotyczyć będzie AR, VR, podcastów oraz Tik Toka.
0 3 0 0 0 21.06.2021Polacy w pracy zdalnej. Jak żyliśmy podczas lockdownu? Raport IRCenterWielu Polaków ostatni rok spędziło przed ekranem komputera, pracując z domu. Część z nas w tym samym czasie opiekowała się dziećmi uczącymi się zdalnie. Wiązało się to nie tylko ze zmianą organizacji pracy, ale także przemodelowaniem życia rodzinnego – wynika z badania IRCenter.
0 1 0 0 0 21.06.2021Równość, otwartość, tolerancja w kampanii „Empik zawsze otwarty”Równość, otwartość, tolerancja – to wartości, którym w maju i czerwcu poświęca się szczególną uwagę. W tym czasie rusza kampania „Empik zawsze otwarty”, którą marka celebruje indywidualność i różnorodność, promując kulturę inkluzywności w stosunku do pracowników, klientów oraz twórców i artystów. Na tych wartościach oparty jest także najnowszy spot marki. Jego premierze towarzyszą akcje specjalne, w tym warsztaty edukacyjne i konkurs o tematyce różnorodności.