- 1
- 1
„Energii masz pod dostatkiem” – nowa kampania marki Columbus
„Energii masz pod dostatkiem” – to hasło kampanii wizerunkowej Columbusa, dostawcy rozwiązań ekoenergetycznych dla domu i biznesu. Twarzami działań ponownie zostali Mariusz Kałamaga i Wojciech Gałziński, czyli dziadek Henryk.
Z początkiem maja Columbus uruchomił ogólnopolską kampanię promującą odnawialne źródła energii. W spotach wideo i innych kreacjach można zobaczyć znany odbiorcom Columbusa duet. Działania promocyjne obejmują telewizję, radio, Internet, kanały VoD, a także outdoor. Prowadzone będą przez trzy miesiące.
Pierwsza odsłona ruszyła w maju, druga część planowana jest na koniec czerwca. Spoty pierwszej części można zobaczyć w kanałach telewizyjnych Grupy TVN, Polsat oraz TVP, a także na platformach VoD. Kampania obejmuje także największe rozgłośnie radiowe Grupy RMF, EuroZet i Agory, reklamę internetową, OOH oraz działania PR.
Koncepcję kreatywną i wszystkie kreacje, łącznie z realizacją spotów wideo, przygotował dział marketingu Columbusa. Planowaniem i zakupem mediów telewizyjnych zajął się dom mediowy MediaHub.
- 1