„Energii masz pod dostatkiem” – nowa kampania marki Columbus
  • 1
  • 1
16.05.2022

„Energii masz pod dostatkiem” – nowa kampania marki Columbus

„Energii masz pod dostatkiem” – to hasło kampanii wizerunkowej Columbusa, dostawcy rozwiązań ekoenergetycznych dla domu i biznesu. Twarzami działań ponownie zostali Mariusz Kałamaga i Wojciech Gałziński, czyli dziadek Henryk.

Z początkiem maja Columbus uruchomił ogólnopolską kampanię promującą odnawialne źródła energii. W spotach wideo i innych kreacjach można zobaczyć znany odbiorcom Columbusa duet. Działania promocyjne obejmują telewizję, radio, Internet, kanały VoD, a także outdoor. Prowadzone będą przez trzy miesiące.

Pierwsza odsłona ruszyła w maju, druga część planowana jest na koniec czerwca. Spoty pierwszej części można zobaczyć w kanałach telewizyjnych Grupy TVN, Polsat oraz TVP, a także na platformach VoD. Kampania obejmuje także największe rozgłośnie radiowe Grupy RMF, EuroZet i Agory, reklamę internetową, OOH oraz działania PR.

Koncepcję kreatywną i wszystkie kreacje, łącznie z realizacją spotów wideo, przygotował dział marketingu Columbusa. Planowaniem i zakupem mediów telewizyjnych zajął się dom mediowy MediaHub.

  • 1
„Energii masz pod dostatkiem”

„Energii masz pod dostatkiem”

 

16 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2022

Influencer marketing – dobre praktyki. Ruszył polski serwis, który je zawiera

Serwis InfluencerMarketing.org.pl to kompendium wiedzy z zakresu influencer marketingu. Kierowany jest do influencerów i współpracujących z nimi podmiotów. Jest to zbiór praktycznych porad, począwszy od wyjaśnienia, kim jest infuencer, czym jest influencer marketing, jakie są zasady współpracy oraz jak oznaczać posty reklamowe. Serwis został stworzony przez IAB Polska. Patronat nad nim objął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.