Gdyby specjaliści komunikacji marketingowej B2C myśleli tak jak ci B2B, coca-cola byłaby reklamowana jako brązowa, gazowana i słodka, gasząca pragnienie w 98% przypadków. Według LinkedIn B2B Institute takie myślenie to efekt zapominania, że odbiorcy, także ci biznesowi, nie są racjonalni. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na początku roku Grupa OLX zdecydowała, że zacznie płacić rejection fee agencjom reklamowym, które udział w jej przetargach zakończą na drugim etapie. Kwota wynagrodzenia wyniesie 12 tys. zł i będzie wypłacana uczestnikom przetargów o budżecie wyższym niż 150 tys. dol. W ten sposób firma chce zrekompensować koszty, jakie ponoszą agencje, gdy przygotowują pomysły przedstawiane w przetargu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.