Po co i jak zrozumieć zachowania klientów B2B?Po co i jak zrozumieć zachowania klientów B2B?Po co i jak zrozumieć zachowania klientów B2B?Po co i jak zrozumieć zachowania klientów B2B?
Oczekiwania i preferencje firmowych grup zakupowych się zmieniają (fot. Pixabay)

Po co i jak zrozumieć zachowania klientów B2B?

Po co i jak zrozumieć zachowania klientów B2B?

Justyna Kosuniak

-

wspólniczka, JuKa-Jasny Przekaz

Justyna Kosuniak

wspólniczka, JuKa-Jasny Przekaz

Praktyk metodyki buyer persona. Wspiera firmy w tworzeniu treści oraz obsłudze komunikacyjnej. Od kilkunastu lat związana z obszarem komunikacji. Pracowała dla biznesu i organizacji pozarządowych.

Katarzyna Matuszewska-Jagiełło

-

wspólniczka, JuKa-Jasny Przekaz

Katarzyna Matuszewska-Jagiełło

wspólniczka, JuKa-Jasny Przekaz

Praktyk metodyki buyer persona, ekspertka ds. komunikacji. Pomaga klientom B2B lepiej rozumieć potrzeby, oczekiwania i decyzje zakupowe ich klientów. Realizuje badanie buyer persona w celu usprawnienia strategii content marketingowej, wspiera w tworzeniu specjalistycznych treści oraz obsłudze komunikacyjnej. Od ponad 14 lat związana z obszarem komunikacji. Doświadczenie zdobywała w pracy w MSP, korporacjach, agencjach PR oraz organizacjach pozarządowych.

Analiza i monitorowanie zachowań zakupowych klientów to istotny etap planowania działań marketingowych. Szczególne znaczenie ma na rynku B2B, gdzie podróż zakupowa jest procesem czasochłonnym i skomplikowanym. Składa się z kilku etapów, przez które przechodzą klienci, a ostateczną decyzję podejmuje kilka osób. Jak w takiej sytuacji pozyskiwać informacje o klientach? Jak mogą one pomóc w prowadzeniu skutecznej komunikacji?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja