Tomasz Karolak w kampanii dostawcy fotowoltaiki Sunday Polska
  • 1
  • 2
17.08.2021

Tomasz Karolak w kampanii dostawcy fotowoltaiki Sunday Polska

Celem kampanii „Mikro spłatka i makro oszczędności z Sunday!” jest zaprezentowanie formy kredytowania inwestycji w energię słoneczną. Ogólnopolskie działania promocyjne rozpoczynają się 16 sierpnia i potrwają przez tydzień. Grupą docelową są osoby w wieku od 30 do 59 lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 sierpnia 2021

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
17.08.2021

eObuwie.pl rozpoczyna współpracę z PZL – startuje kampania na kilkunastu europejskich rynkach

17 sierpnia startuje kampania reklamowa eObuwie.pl, pod hasłem „Twoje buty mówią o Tobie”. Poza Polską kampania prowadzona będzie na kilkunastu rynkach europejskich. To pierwszy etap zaplanowanej na dłuższy okres komunikacji, która ma wspierać budowę wizerunku marki i zwiększać jej świadomość, a jednocześnie podkreślać szerokość i różnorodność asortymentu.

16 sierpnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.08.2021

Perrier prezentuje butelkę z plastiku z recyklingu enzymatycznego

Francuska marka gazowanej naturalnej wody mineralnej Perrier zaprezentowała swoją pierwszą butelkę wykonaną w 100% z przetworzonego tworzywa PET uzyskanego metodą recyklingu enzymatycznego. Ta technologia pozwala przetwarzać każdy rodzaj PET niemal bez ograniczeń z zachowaniem jego najwyższej jakości. Marka nazywa to kamieniem milowym na swej drodze w poszukiwaniu zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych.