Brand safety w kampaniach internetowych – jak o nie zadbaćBrand safety w kampaniach internetowych – jak o nie zadbaćBrand safety w kampaniach internetowych – jak o nie zadbaćBrand safety w kampaniach internetowych – jak o nie zadbać
Ważna jest współpraca marki i podmiotów realizujących jej kampanię (fot. Pixabay)

Brand safety w kampaniach internetowych – jak o nie zadbać

Brand safety w kampaniach internetowych – jak o nie zadbać
Marek Naruszewicz

Marek Naruszewicz

-

CEO Grupy Open Mobi, współtwórca platformy adQuery

Marek Naruszewicz

Marek Naruszewicz

CEO Grupy Open Mobi
współtwórca platformy adQuery

Od 15 lat związany z branżą, tworzy nowe standardy na polskim rynku reklamy interaktywnej. Odpowiada za strategię i rozwój kluczowych produktów Grupy Open Mobi. Obecnie silnie zaangażowany w rozwój technologicznej platformy adQuery, będącej odpowiedzią na działania takich firm jak Google czy Amazon.

Od czasu emisji pierwszego bannera na stronie WWW na początku lat 90. zmieniło się bardzo wiele – od samego środowiska internetowego, poprzez wykorzystywane technologie, po budżety reklamowe. I choć potrzeba ochrony wizerunku zawsze była jedną z istotnych kwestii dla marek, brand safety mocno ewoluowało i niewątpliwie zyskało na znaczeniu.

Brand safety, czyli dbanie o to, aby marka pojawiała się w środowisku bezpiecznym dla jej wizerunku, nie jest niczym nowym. Wraz z rozwojem internetu i dostępnych technologii zmieniły się jednak oczekiwania firm w tym zakresie.
Brand safety online coraz ważniejsze
Szacuje się, że na początku tego roku na świecie istniało ponad 1,83 mld stron internetowych, a jeszcze dwa lata temu było ich „tylko” 1,72 mld.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się