Od czasu emisji pierwszego bannera na stronie WWW na początku lat 90. zmieniło się bardzo wiele – od samego środowiska internetowego, poprzez wykorzystywane technologie, po budżety reklamowe. I choć potrzeba ochrony wizerunku zawsze była jedną z istotnych kwestii dla marek, brand safety mocno ewoluowało i niewątpliwie zyskało na znaczeniu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Brand safety, czyli dbanie o to, aby marka pojawiała się w środowisku bezpiecznym dla jej wizerunku, nie jest niczym nowym. Wraz z rozwojem internetu i dostępnych technologii zmieniły się jednak oczekiwania firm w tym zakresie.
Brand safety online coraz ważniejsze
Szacuje się, że na początku tego roku na świecie istniało ponad 1,83 mld stron internetowych, a jeszcze dwa lata temu było ich „tylko” 1,72 mld.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.