Columbus wraca do lat 90. z kampanią w Telegazecie
  • 0
  • 2
18.01.2022

Columbus wraca do lat 90. z kampanią w Telegazecie

Masło po 1,50 zł, chleb za 60 gr i zdecydowanie tańszy prąd. W kampanii marketingowej „Dostęp do przeszłości” dostawca fotowoltaiki Columbus wraca do lat 90. XX w. i promuje się w Telegazecie, popularnym nośniku reklamowym tamtej dekady. Bohaterem kreacji reklamowych jest szalony naukowiec inspirowany filmem „Powrót do przyszłości”, który cofa swoje rachunki o ćwierć wieku, dzięki czemu za prąd może znów płacić 30–40 zł miesięcznie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2022

W pandemii co trzeci klient częściej korzysta z cyfrowych kanałów bankowych. Młodsi konsumenci mniej zadowoleni i chętniejsi do zmiany. Badanie Deloitte

Pandemia diametralnie zmieniła preferencje konsumentów i ich sposób korzystania z usług bankowych. Aby banki mogły efektywnie i długofalowo wykorzystać dynamikę zmiany nastawienia klientów, muszą zadbać o bardziej ludzki wymiar ich doświadczenia. Może to nie tylko poprawić satysfakcję klientów, ale także pomóc w budowie trwałych relacji, zwłaszcza z młodszymi konsumentami. Wskazują na to wyniki raportu „Building on the digital banking momentum. How banks could influence customer channel preferences” przygotowanego przez Deloitte,