eSky na zlecenie POT zrealizuje międzynarodową kampanię wizerunkową o Polsce - Marketing przy Kawie
eSky na zlecenie POT zrealizuje międzynarodową kampanię wizerunkową o Polsce
Advertisement
  • 1
  • 1
24.11.2021

eSky na zlecenie POT zrealizuje międzynarodową kampanię wizerunkową o Polsce

Firma eSky.pl wygrała przetarg organizowany przez Polską Organizację Turystyczną na kampanię wizerunkową Polski. Działania pod hasłem „Poland. More than you expected” promujące nasz kraj prowadzone będą w 13 krajach europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych w okresie listopad – grudzień bieżącego roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56325 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 listopada 2021