eSky na zlecenie POT zrealizuje międzynarodową kampanię wizerunkową o Polsce
  • 1
  • 1
24.11.2021

eSky na zlecenie POT zrealizuje międzynarodową kampanię wizerunkową o Polsce

Firma eSky.pl wygrała przetarg organizowany przez Polską Organizację Turystyczną na kampanię wizerunkową Polski. Działania pod hasłem „Poland. More than you expected” promujące nasz kraj prowadzone będą w 13 krajach europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych w okresie listopad – grudzień bieżącego roku.

Zdaniem POT oferta eSky była najkorzystniejsza i otrzymała największą liczbę punktów. Celem kampanii wizerunkowej jest promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców kampanii różnorodnością polskich atrakcji oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć.

Jako firma z branży travel mamy duże doświadczenie i wiedzę w obszarze podróżowania. Współpracowaliśmy dotychczas z wieloma partnerami zagranicznymi z obszaru turystyki w zakresie ich promocji w Polsce i krajach europejskich. Ale pierwszy raz realizować będziemy kampanię promującą podróże do Polski i to wspólnie z tak ważnym partnerem, jakim jest Polska Organizacja Turystyczna. Jest to dla nas zaszczyt i przywilej. Cieszymy się, że możemy dołożyć naszą cegiełkę do budowania świadomości wśród zagranicznych turystów, że Polska jest atrakcyjnym kierunkiem podróży – mówi Hubert Choroszewski, media & partrnerships director w eSky.pl.

Kampania wizerunkowa będzie prowadzona w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Czechach, a także w wybranych stanach USA (Nowy Jork, New Jersey, Illinois, Floryda, Kalifornia) w okresie listopad – grudzień 2021 r.

W ramach kampanii firma eSky.pl we współpracy z agencją Pro Loko przygotowała spot, który będzie emitowany w Internecie poprzez platformę YouTube i jest dostępny na kanale Polskiej Organizacji Turystycznej. Emisja kampanii będzie prowadzona także poprzez sieć reklamową Google Display Network oraz w międzynarodowych serwisach internetowych Grupy eSky.

Chcieliśmy, aby obecna kampania była inna niż dotychczasowe. Chcemy zaskoczyć turystów spektakularnością polskich atrakcji, które mogą na pierwszy rzut oka nie kojarzyć się z Polską. Wybrana przez nas linia kreatywna jest nowoczesna, przejrzysta oraz nawiązuje do reakcji w mediach społecznościowych. Z hasłem „Poland. More than you expected” chcemy zostać w naszej komunikacji na dłużej, a jego ideę świetnie obrazuje nasz spot, który inspirowany jest formułą popularnych ostatnio tzw. blind testów – mówi Rafał Szlachta, prezes POT.

Za opracowanie kreacji oraz zakup mediów odpowiadają zespoły eSky.pl we współpracy z amerykańską agencją marketingu dla branży turystycznej – Sojern.

  • 1
eSky na zlecenie POT

eSky na zlecenie POT będzie promować Polskę

24 listopada 2021