„Dooobry Wariat” kampania promująca Frugo Energy
  • 1
  • 1
1.03.2021

„Dooobry Wariat” kampania promująca Frugo Energy

1 marca wystartowała kampania, która promuje nowe Frugo Energy (FoodCare). Hasło działań to: „Dooobry Wariat”.

Frugo Energy to napój owocowy, który w składzie zawiera kofeinę, yerbę oraz owoce, które mają dostarczyć odpowiedniej dawki energii.

W ramach kampanii, która potrwa do końca kwietnia, zostały przygotowane spoty 30-, 15- i 10-sekundowe, bannery, bumpery, a także działania w Internecie wykorzystujące kreacje statyczne i social media. Spot emitowany będzie w głównych kanałach telewizyjnych, w stacjach tematycznych i kanałach VoD. Kampania wsparta będzie konkursem online.

  • Kreacja: 2012 Agency
  • Reżyseria: Maciej Kowalczuk
  • Produkcja: Papaya Films
  • Postprodukcja: RiodePost & Ztudio i Burza
  • Budżet mediowy kampanii telewizyjnej oraz programmatic: Havas Media
  • 1
Frugo Energy

Frugo Energy w kampanii jako „Dooobry Wariat”

1 marca 2021

26 lutego 2021