Klocki Lego dla dorosłych promowane w telewizji
  • 3
  • 1
24.11.2021

Klocki Lego dla dorosłych promowane w telewizji

Lego kontynuuje kampanię promującą zestawy klocków dla dorosłych. Marka emituje w telewizji serię humorystycznych spotów. Celem kampanii „Adults welcome” jest pokazanie portfolio produktów.

W komunikacji opowiadamy o tym, że układanie klocków pomaga odstresować się i odnaleźć wewnętrzny spokój. W zabieganej codzienności zestawy Lego dla dorosłych oferują pełne skupienia zajęcie, które angażuje ręce i umysł. To jeden ze sposobów na kreatywny relaks oraz szansa na niezapomniane wrażenia. Klocki Lego dla dorosłych to nie tylko odzwierciedlenie ich pasji, jak motoryzacja, podróże czy filmy, ale także wspaniałe ozdoby wnętrza, jak choćby Drzewko bonsai, Bukiet kwiatów czy obrazy z serii Lego Art – mówi Beata Kucejko, marketing director Poland, Ukraine & Baltics w Lego.

W ramach kampanii poza standardowymi działaniami w telewizji i Internecie przygotowano interaktywny prezentownik, w którym pokazano szersze portfolio produktów.

Realizacją kampanii w mediach zajął się dom mediowy Initiative, za produkcję odpowiada wewnętrzna agencja Lego.

  • 1
klocki Lego dla dorosłych

Klocki Lego dla dorosłych promowane w telewizji

24 listopada 2021

23 listopada 2021