Jak zostać mistrzami emocji, czyli dlaczego markom opłaca się włączyć sport do komunikacji właśnie terazJak zostać mistrzami emocji, czyli dlaczego markom opłaca się włączyć sport do komunikacji właśnie terazJak zostać mistrzami emocji, czyli dlaczego markom opłaca się włączyć sport do komunikacji właśnie terazJak zostać mistrzami emocji, czyli dlaczego markom opłaca się włączyć sport do komunikacji właśnie teraz
Nadchodzi najlepszy czas na marketing sportowy (źr. Arskom Sport Brokers)

Jak zostać mistrzami emocji, czyli dlaczego markom opłaca się włączyć sport do komunikacji właśnie teraz

Jak zostać mistrzami emocji, czyli dlaczego markom opłaca się włączyć sport do komunikacji właśnie teraz
Mateusz Brzeźniak

Mateusz Brzeźniak

-

senior account manager, Arskom Sport Brokers

Mateusz Brzeźniak

Mateusz Brzeźniak

senior account manager
Arskom Sport Brokers

Z Arskom związany od listopada 2016 r. W tym czasie był liderem najważniejszych projektów agencji, w tym m.in. „Drużyny Energii”, „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”, „Zgrupowania kibiców” czy „Rusz się z Kubusiem!”. Wcześniej pracował jako dziennikarz m.in. w „Gazecie Wyborczej” w Szczecinie, Radiu Zet, „FourFourTwo Polska” oraz Pogoni Szczecin. Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Szczecińskim. W 2017 r. wydał książkę pt. „Budowanie świadomości marki w klubie sportowym”.

Dwa sportowe lata z rzędu i cztery wielkie imprezy w ciągu kilkunastu miesięcy to nie tylko gratka dla fanów, ale i nieoceniony potencjał dla biznesu. Marketingowa sytuacja podbramkowa, której grzechem byłoby nie wykorzystać. Dlaczego? Ponieważ za włączeniem sportu do komunikacji marek przemawiają nie tylko jego atrybuty i wartości, ale też konkretne liczby.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się